Ken het origineel niet maar dit heeft Coone nog best netjes gedaan, valt me reuze mee 
Kick is ook veel beter als zijn oude (ookal hebben we pas een LQ stukje
Idd, heb hem gisteren ook gehoord bij Adaro vs Crypsis en vond het echt ook een vet nummer!patrickjeb wrote:Werd gedraaid door Adaro gister, wel een leuk plaatje. Iets wat ik niet snel vind van een Coone plaat
Deed het inderdaad erg goed deze plaat, boven mijn verwachting! maar dat deed elke plaat op die speakersNfect wrote:Idd, heb hem gisteren ook gehoord bij Adaro vs Crypsis en vond het echt ook een vet nummer!patrickjeb wrote:Werd gedraaid door Adaro gister, wel een leuk plaatje. Iets wat ik niet snel vind van een Coone plaat
Kijk eens 2/3 posts boven jep-stylez wrote:Dit nr was gewoon erg gaaf op Thrillogy, weet niet meer wie het draaide, adaro volgens mij?

Ik ben al vrij snel met het ietwat aanpassen van mijn mening bij deze plaat. Heel vet!Daveytl wrote:Best lekker
ditSquid wrote:Coone heeft goed aan zijn kicks en sounds gewerkt zo te horen. Geslaagde remix.
Wil verder geen azijnpisser zijn, vind het een heerlijke plaat, maar die sounds zijn niet echt door Coone gemaakt. 80% van de sounds uit deze track komen recht uit het origineel en zaten in de remixpack die deze track had: http://findremix.com/skrillex-make-it-b ... x-contest/Deenite wrote:Heb 'm ook onlangs live mogen meemaken: prima plaat en eindelijk nog eens wat origineels van Coone! Keep it up!Off the record: ik vind dat zijn sound echt wel prima geëvolueerd is t.o.v. van vroeger en ik denk vooral door de invloeden van Psyko Punkz... (wobbles, kicks, etc.)