Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:34 
 
Hardtraxxer

Pff heerlijk joh,

en er zit een partij laag in die plaat, vind je in geen enkele tegenwoordige plaat terug! Dit op een feest is de grond laten trillen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 10:46 
 
Hardtraxx Addict

Showtek heeft echt een paar afslagen gemist! Zijn duidelijk op de verkeerde weg bezig!
Is niet meer het Showtek met die leipe sounds :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 18:25 
 
Hardtraxx Veteran


omdat in de begin post het filmpje niet meer doet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 18:29 
 
Hardtraxxer

welke memories willen ze hiermee terug halen :$?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 18:32 
 
Hardtraxx Veteran

TheArthadox schreef:
welke memories willen ze hiermee terug halen :$?

hun epic melodietjes die ze nog altijd hebben :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 10:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
TheArthadox schreef:
welke memories willen ze hiermee terug halen :$?

hun epic melodietjes die ze nog altijd hebben :yes:


+1 die melodie is weer heerlijk verpakt! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 12:10 
 
Hardtraxx Newbie

Geweldige track. Showtek is lekker bezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 12:20 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Als ze zouden willen zouden ze met hun productiekwaliteiten eenzaam aan de top van de scene kunnen staan. Helaas maken deze heren tegenwoordig laffe huppelmuziek. Wat een troep zeg.


Sorry, maar dit is echt onzin van de bovenste plank.

Ze hadden dus beter gewoon generic hardstyle moeten blijven maken, zodat ze maar het respect van de hardstyle scene bleven houden? Ik heb juist respect voor hetgeen ze nu doen. Ik vind al hun tracks goed en snap eerlijk gezegd niet alle haat die ze krijgen tegenwoordig. Zijn mensen echt op hun tenen getrapt, zijn ze echt gekwetst dat Showtek niet meer hun geliefde oh-zo-bekende hardstyle maakt? Het zijn namelijk nog steeds platen van uitstekende kwaliteit en ik zou hier juist meer van willen horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 12:39 
 
Hardtraxx Addict

Neilio schreef:
zijn ze echt gekwetst dat Showtek niet meer hun geliefde oh-zo-bekende hardstyle maakt?



Eigenlijk wel ja :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 19:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Neilio schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Als ze zouden willen zouden ze met hun productiekwaliteiten eenzaam aan de top van de scene kunnen staan. Helaas maken deze heren tegenwoordig laffe huppelmuziek. Wat een troep zeg.


Sorry, maar dit is echt onzin van de bovenste plank.

Ze hadden dus beter gewoon generic hardstyle moeten blijven maken, zodat ze maar het respect van de hardstyle scene bleven houden? Ik heb juist respect voor hetgeen ze nu doen. Ik vind al hun tracks goed en snap eerlijk gezegd niet alle haat die ze krijgen tegenwoordig. Zijn mensen echt op hun tenen getrapt, zijn ze echt gekwetst dat Showtek niet meer hun geliefde oh-zo-bekende hardstyle maakt? Het zijn namelijk nog steeds platen van uitstekende kwaliteit en ik zou hier juist meer van willen horen.


Daar komt nog bij dat Showtek juist wél aan de top van de scene staat nu. Misschien worden ze nu minder geliefd door de 'ik-wil-lomp-ragge' mensen die de hardstyle/dance-scene underground willen houden, maar daarentegen bereiken ze met deze vorm van hardstyle wel een groter publiek. Wellicht zelfs houseliefhebbers.

Desalnietemin heb ook ik ook liever wat hardere muziek. De track heeft een leuke melodie, maar wat mij betreft ook iets te lafjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 19:56 
 
Hardtraxx Veteran

Dat house achtige intro pakt mij persoonlijk totaal niet.. Zulk soort kicks ben ik ook geen fan van, maar die melo is wel egt heerlijk ^^ de kwaliteit van deze track ligt erg hoog, maar het is totaal niet mijn smaak.. Ik ben en blijf een lompe rag boer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Showtek :worship:
Heerlijke track imo :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 17:00 
 
Hardtraxx Addict

CiRiXxX schreef:
Showtek heeft echt een paar afslagen gemist! Zijn duidelijk op de verkeerde weg bezig!


Dit vind ik dus gewoon totale onzin.
Zij hebben zelf de keuze gemaakt om house te gaan produceren, dus ze zijn niet op de verkeerde
weg bezig. Er zijn namelijk genoeg mensen waaronder ik die dit wel kunnen waarderen.
Natuurlijk is het aan de ene kant jammer dat Showtek is veranderd, maar het levert imo ook
weer vernieuwende tracks op. Ik vind het iig lekker klinken. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 00:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hsgroningen schreef:
CiRiXxX schreef:
Showtek heeft echt een paar afslagen gemist! Zijn duidelijk op de verkeerde weg bezig!


Dit vind ik dus gewoon totale onzin.
Zij hebben zelf de keuze gemaakt om house te gaan produceren, dus ze zijn niet op de verkeerde
weg bezig. Er zijn namelijk genoeg mensen waaronder ik die dit wel kunnen waarderen.
Natuurlijk is het aan de ene kant jammer dat Showtek is veranderd, maar het levert imo ook
weer vernieuwende tracks op. Ik vind het iig lekker klinken. :D

Precies dit!
Net als bijvoorbeeld B-front ook een eigen weg neemt (wat overigens wel bij hardstyle aansluit, maar ik weer helemaal niets vind) doet Showtek dit ook, maar dan een totaal andere weg die ik echt wel kan waarderen. Voor Showtek valt in Nederland echt weinig meer te halen, maar waarom zouden ze? Ze hebben o.a heel Amerika op hun hand. Nou dan had ik het ook wel geweten hoor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 00:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

What's new. Showtek maakt dit soort platen nu al een paar jaar.
Ik moet zeggen dat dit een stuk aangenamer klinkt dan die plastic-pitchkick-troep van de mainstream hardstyle anno nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 00:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
What's new. Showtek maakt dit soort platen nu al een paar jaar.
Ik moet zeggen dat dit een stuk aangenamer klinkt dan die plastic-pitchkick-troep van de mainstream hardstyle anno nu.

Muzikaal en technisch stukken beter inderdaad! Zit veel meer gevoel in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 15:24 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 15:26 
 
Hardtraxx Veteran

De melo is wel errrg lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 21:52 
 
Hardtraxx Veteran

hardstyle-releases/showtek-memories-dmw085-t23315.html
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks