Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Hardtraxxer
874 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Leuk luisterplaatje :)
H
Hardtraxxer
462 posts member since 2011
last seen Sep 2017
Leuke plaat opzich :)
F
Hardtraxxer
215 posts member since 2011
last seen Feb 2013
revbass wrote:Heeft niks met hardstyle te maken, begrijp ook niet waarom deze meuk hier gepost wordt.
Oh hallo, ben jij die nieuwe zeikerd hier? :/
Hardtraxxer
336 posts member since 2011
last seen May 2025
fullfocus wrote:
revbass wrote:Heeft niks met hardstyle te maken, begrijp ook niet waarom deze meuk hier gepost wordt.
zeiken is het niet. hij heeft gewoon gelijk. waarom steeds weer die showtek troep hier neer droppen.
dit kan je geen hardstyle meer noemen, dus waarom dan in het hardstyle gedeelte plaatsen.

Showtek is helaas in mijn ogen niet meer wat het is geweest. maar dat heeft gewoon te maken met dat dit gewoon mijn soort muziek niet is.
F
Hardtraxxer
215 posts member since 2011
last seen Feb 2013
terryp wrote:
fullfocus wrote:
zeiken is het niet. hij heeft gewoon gelijk. waarom steeds weer die showtek troep hier neer droppen.
dit kan je geen hardstyle meer noemen, dus waarom dan in het hardstyle gedeelte plaatsen.

Showtek is helaas in mijn ogen niet meer wat het is geweest. maar dat heeft gewoon te maken met dat dit gewoon mijn soort muziek niet is.
omdat het 145 bpm is kan je het geen hardstyle meer noemen? :) denk dat we nog blij mogen zijn met 145 bpm zal wel snel naar 140 en lager gaan gok ik. Doelde trouwens niet alleen op deze post hoor van hem maar meerdere die ik las
Hardtraxx Addict
1522 posts member since 2011
last seen Jan 2015
terryp wrote:
fullfocus wrote:

Omdat Showtek "outside the box" denkt, zijn zij opeens opeens geen Hardstyle act meer. Wie ben jij om te beoordelen wat Hardstyle is en wat niet?
Hardtraxxer
178 posts member since 2009
last seen Jun 2020
Wederom weer een top plaat! :love:
Last edited by Perry'd on 01 Mar 2012 17:03, edited 1 time in total.
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Hardtraxxer
141 posts member since 2011
last seen Nov 2012
elroyce wrote:Leuk luisterplaatje :)