Leuk luisterplaatje 
Related topics
- View the latest post: Showtek - Memories
- View the latest post: Steve Aoki, Showtek & Jem Cooke - Mirror Mirror (Showtek 360 Blue Edit) (SK290)
- View the latest post: Showtek - X-Qlusive Showtek 2008 Megamix
- View the latest post: Showtek feat. Zany @ X-Qlusive Showtek Australië (Sydney)
- View the latest post: Showtek @ X-Qlusive Showtek Australië (Sydney) #1
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: The Pitcher - Up To No Good (IAH242)
- View the latest post: Hard Driver & Digital Punk - MONSTERS (DWX??)
- View the latest post: Aftershock - Let Go EP
- View the latest post: D-Charged & Serzo - See The Sun Again (DWXxxx)
- View the latest post: Devin Wild - We Desire (SCANxxx)
Moderators
-
HHardtraxxer
- 462 posts member since 2011
- last seen Sep 2017
Leuke plaat opzich 
-
FHardtraxxer
- 215 posts member since 2011
- last seen Feb 2013
Oh hallo, ben jij die nieuwe zeikerd hier?revbass wrote:Heeft niks met hardstyle te maken, begrijp ook niet waarom deze meuk hier gepost wordt.
zeiken is het niet. hij heeft gewoon gelijk. waarom steeds weer die showtek troep hier neer droppen.fullfocus wrote:Oh hallo, ben jij die nieuwe zeikerd hier?revbass wrote:Heeft niks met hardstyle te maken, begrijp ook niet waarom deze meuk hier gepost wordt.
dit kan je geen hardstyle meer noemen, dus waarom dan in het hardstyle gedeelte plaatsen.
Showtek is helaas in mijn ogen niet meer wat het is geweest. maar dat heeft gewoon te maken met dat dit gewoon mijn soort muziek niet is.
-
FHardtraxxer
- 215 posts member since 2011
- last seen Feb 2013
omdat het 145 bpm is kan je het geen hardstyle meer noemen?terryp wrote:zeiken is het niet. hij heeft gewoon gelijk. waarom steeds weer die showtek troep hier neer droppen.fullfocus wrote:Oh hallo, ben jij die nieuwe zeikerd hier?revbass wrote:Heeft niks met hardstyle te maken, begrijp ook niet waarom deze meuk hier gepost wordt.
dit kan je geen hardstyle meer noemen, dus waarom dan in het hardstyle gedeelte plaatsen.
Showtek is helaas in mijn ogen niet meer wat het is geweest. maar dat heeft gewoon te maken met dat dit gewoon mijn soort muziek niet is.
Omdat Showtek "outside the box" denkt, zijn zij opeens opeens geen Hardstyle act meer. Wie ben jij om te beoordelen wat Hardstyle is en wat niet?terryp wrote:zeiken is het niet. hij heeft gewoon gelijk. waarom steeds weer die showtek troep hier neer droppen.fullfocus wrote:Oh hallo, ben jij die nieuwe zeikerd hier?revbass wrote:Heeft niks met hardstyle te maken, begrijp ook niet waarom deze meuk hier gepost wordt.
Wederom weer een top plaat! 
Last edited by Perry'd on 01 Mar 2012 17:03, edited 1 time in total.