Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 23:47 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Artiest: Second Identity

Track(s): Modified

Sample/video:

Weer een leuk trackje
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 00:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat filmpje doet mij denken aan Zany, ook zo een hele liveset op youtube plaatsen met per nummer de titel aangeven (artiestnaam niet nodig dacht ik zo).

Verder klinkt wel lekker, moet hem sowieso nog hq horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 00:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aardig nummertje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 00:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

intro is dik, climax klinkt lekkr! Nogal simpel, maar vind het persoonlijk beter dan dat album van ze! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
intro is dik, climax klinkt lekkr! Nogal simpel, maar vind het persoonlijk beter dan dat album van ze! :thumbsup:

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind egt heel dat second identity gedoe egt gwn niets he :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 16:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Mwa mwa, tis het allemaal net niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 17:52 
 
Donateur

Leuk nummertje, mooi om je set te starten of als 2de in je set te duwen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 22:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 22:40 
 

wootum schreef:
Mwa mwa, tis het allemaal net niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 23:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja! Na dat slappe album van ze weten ze me nu dan toch eindelijk te boeien! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 01:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

lekker lekker ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 02:42 
 
Hardtraxxer

Mis altijd wat bij Second Identity. Vind hun intro's vaak te soft dan komt naar mijn mening de climax minder goed over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2011 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship: Zo hoort Hardstyle gewoon te zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2011 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Aardig nummertje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 13:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hmm luistert wel lkkr weg vind het helemaal geen slecht nummer eigenlijk:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk weer eens écht een goede track van deze heren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BUMP! :P

Citaat:
Patrickjeb
@scopedj @djalusion @2ndidentity wanneer word 'Modified' gereleased? Best een lekkere track met die reverse :D

Citaat:
Dennis Koehoorn
@Patrickjeb voor zover ik weet staat die wel voor deze maand ingepland :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 14:41 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Nice
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 15:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb al betere van hen gehoort :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zowaar een SI dat mij kan boeien :D
Lekker nummertje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De intro is het vetste met die reverse bass, de climax is lekker maar niet speciaal.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks