kansloos die mc chucky XD
Modified is een lekker plaatje, meer niet
Kom jij dan es met argumenten waarom je deze nummers wel goed vind. Modified heeft op zich nog wel een lekkere intro, in de climax een melodie die me totaal niet pakt, zo zijn er zo veel van. De kicks gaan opzich nog wel. The Reason vind ik echt nog een stuk slechter, in de gehele track totaal geen drive, echt hele slechte vocals die niks toevoegen aan de track. Die climax is zoo saai, gebeurd niks, pakt me niet, lelijke synth.wesskeej wrote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee dit was er maar 1 om een voorbeeld te noemen.wootum wrote:Kom jij dan es met argumenten waarom je deze nummers wel goed vind. Modified heeft op zich nog wel een lekkere intro, in de climax een melodie die me totaal niet pakt, zo zijn er zo veel van. De kicks gaan opzich nog wel. The Reason vind ik echt nog een stuk slechter, in de gehele track totaal geen drive, echt hele slechte vocals die niks toevoegen aan de track. Die climax is zoo saai, gebeurd niks, pakt me niet, lelijke synth.wesskeej wrote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind Second Identity juist het voorbeeld waarom het niet zo lekker gaat bij Scantraxx.. het klinkt slap, energieloos en inspiratieloos.. net als een hoop andere releases van de afgelopen anderhalf jaar van ScantraxxFestuca wrote:Scantraxx gaat lekker
2 vette plaatjes
Je gaf me hoop met deze quote maar ik moet helaas concluderen dat dit niet het niveau is van R.O. of B.W.dawasiknie wrote:Modified is echt heerlijk. Dromerig maar toch heel erg energiek en scherp. Zeker van het niveau Reaching Out/Between Worlds