Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 21:45 
 
Hardtraxxer

Artiest: Sasha F

Track(s): Last Change

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Prophet kicks.. sorry maar dit ben ik niet gewend van Sasha,waarschijnlijk niet gemaakt door The Machine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 22:22 
 
Hardtraxx Addict

Lekker nummertje :). Zit lekkere drive in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 22:33 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

klinkt idd niet zoals anders. vind het niet slecht maar wanneer de kicks omhoog pitchen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 22:43 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker hoor, weer eens wat anders van Sasha F. Fijn plaatje met inderdaad een lekkere drive :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Valt me dit even vies tegen.. Wat een gare kicks zeg :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 13:42 
 
Hardtraxxer

:lol: die pitchkicks, echt slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet zeggen dat ik hem nu na 3 keer luisteren toch wel tof vind!
Pitchkicks vind ik (hier thuis) ook niet storend. Vrij minimaal, en ik heb het gevoel dat ze hier wel wat toevoegen. Denk dat die nogal saai/ eentonig was geweest zonder de pitchkick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 16:08 
 
Hardtraxx Veteran

Dit ben ik helemaal niet gewend van sasha f :/
Het is geen slechte plaat maar die pitchkicks mochten toch wel minder/niet.
ik ben dit niet gewend van hem geef my maar new system
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 16:35 
 
Hardtraxx Veteran

wtff sasha F :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 17:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Door de kicks is dit echt een heel matig nummertje geworden. Doe er van die bekende Sasha F/Machine kicks onder en je hebt een gruwelijke track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 17:44 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Door de kicks is dit echt een heel matig nummertje geworden. Doe er van die bekende Sasha F/Machine kicks onder en je hebt een gruwelijke track.

dit is hopelijk toch niet door The Machine geproduceert?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
wootum schreef:
Door de kicks is dit echt een heel matig nummertje geworden. Doe er van die bekende Sasha F/Machine kicks onder en je hebt een gruwelijke track.

dit is hopelijk toch niet door The Machine geproduceert?

Hoor weinig terug van The Machine. Denk het niet dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 19:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Intro, mid-intro en outro zijn heel vet! De climax ook wel, alleen die pitchkick is een beetje misplaatst en ligt niet goed in het gehoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 20:05 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Forbidden Phobia schreef:
wootum schreef:
Door de kicks is dit echt een heel matig nummertje geworden. Doe er van die bekende Sasha F/Machine kicks onder en je hebt een gruwelijke track.

dit is hopelijk toch niet door The Machine geproduceert?

Hoor weinig terug van The Machine. Denk het niet dus.

daarom vroeg ik het ook :P als het de man is die onder Sasha F draait dan hoop ik dat hij niet doorgaat met dit soort spul..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, dit is nog eens een teleurstelling..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 20:29 
 

Die kicks klinken wel heel erg ja >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 21:15 
 
Artiest
Avatar gebruiker

dylanhardstyle schreef:
Artiest: Sasha F

Track(s): Last Change

Sample/video:


EDIT : Last chance niet last change hehe
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 21:40 
 
Artiest
Avatar gebruiker

meeste vinden kick wat minder Hmmm ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 08:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Thearrivalz schreef:
meeste vinden kick wat minder Hmmm ?


Behalve dat vind ik dit in z'n geheel een weinig inspirerende track. Vind de climax (1 en 2) te standaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 10:50 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Thearrivalz schreef:
meeste vinden kick wat minder Hmmm ?

Heb(ben) jij/jullie soms iets met deze track te maken? Gezien jullie je druk maken om wat men vind van deze track en omdat jullie hem op 1 hebben staan in je top10?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 14:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Thearrivalz schreef:
meeste vinden kick wat minder Hmmm ?

Heb(ben) jij/jullie soms iets met deze track te maken? Gezien jullie je druk maken om wat men vind van deze track en omdat jullie hem op 1 hebben staan in je top10?


Klopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg matig, wie het ook heeft geproduceerd, het past niet thuis in het rijtje tracks die Sasha F de laatste releases heeft uitgebracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thearrivalz schreef:
meeste vinden kick wat minder Hmmm ?

Mag wat meer power in zitten. Punch is ietwat zachtjes en volgens mij komt er ook niet heel veel bass vrij.
De pitchkick vind ik op zich prima passen.

Vind het ook een lekkere track ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 17:12 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Thearrivalz schreef:
meeste vinden kick wat minder Hmmm ?

Mag wat meer power in zitten. Punch is ietwat zachtjes en volgens mij komt er ook niet heel veel bass vrij.
De pitchkick moet eruit en maak er maar een diepe kick van like Evil divine ^^
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks