Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Platen van Sasha F waren juist altijd zo fijn door een diepe kick met een goeie punch er in. Deze kicks hebben te weinig power, lijken we TheProphet kicks en dat is geen compliment. De track is verder best leuk, beetje standaard wel, maar zonder hardere kicks ga ik hier niet blij van worden.

De tail mag wel ietsje langer (ik geloof bijna niet dat ik dit zelf zeg :/), er zit iets te weinig bas in.
Ook mag de distortion wel wat naar benenden en een wat hardere punch is toch wel een vereiste in dit type tracks.

Als de kick omhoog wordt gepitched klinkt het gewoon voor geen meter, ik zou 'm naar beneden hebben gegooid juist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tracks als Artificial Reality :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Artificial Reality :drool:


:worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 15:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De drive is leuk, maar waaaaaaaaarom die pitchkicks :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 15:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat klinkt die climax amateuristisch...

De platen die normaal onder de naam van Sasha F worden uitgebracht zijn kwalitatief van veel hoger niveau. Erg jammer dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 23:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deze mag wel komen, hoor -.-

Samen met Dark World ofzo
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks