Platen van Sasha F waren juist altijd zo fijn door een diepe kick met een goeie punch er in. Deze kicks hebben te weinig power, lijken we TheProphet kicks en dat is geen compliment. De track is verder best leuk, beetje standaard wel, maar zonder hardere kicks ga ik hier niet blij van worden.
De tail mag wel ietsje langer (ik geloof bijna niet dat ik dit zelf zeg

), er zit iets te weinig bas in.
Ook mag de distortion wel wat naar benenden en een wat hardere punch is toch wel een vereiste in dit type tracks.
Als de kick omhoog wordt gepitched klinkt het gewoon voor geen meter, ik zou 'm naar beneden hebben gegooid juist.