Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2016 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een Energie :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2016 21:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Godver wat een geweld, dus dit is de plaat die enkel en alleen op Loudness gedraaid zou worden en daarna niet meer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2016 21:27 
 
Hardtraxx Veteran



Betere kwaliteit :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2016 00:00 
 
Hardtraxx Veteran

Kan geen genoeg krijgen van dit filmpje. Wat een energie niet normaal :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2016 02:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben nu wel definitief een Regain fan boy geworden. Meest energieke Raw producer die er is en daarmee op dit moment de beste in mijn ogen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2016 18:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Kan geen genoeg krijgen van dit filmpje. Wat een energie niet normaal :worship:

Eens. Wat een drive.

Helaas wel jammer dat hij deze inderdaad alleen op Loudness zou draaien? Zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2016 19:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Godver wat een geweld, dus dit is de plaat die enkel en alleen op Loudness gedraaid zou worden en daarna niet meer?

Denk dat die voor meerdere feesten wel te editen is. Decibel Loudness area kan die gewoon gedraaid worden;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2016 20:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jezus wat een vette plaat :woot: geen overdreven screeches maar gewoon simpele doeltreffende geluidjes wat zorgt voor een enorme bak met drive :love: Die MC zit er overigens wel vaak naast met de kickrolls van Regain :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2016 21:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Die MC zit er overigens wel vaak naast met de kickrolls van Regain :P


Die is Noisecontrollers nog gewoon
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2016 22:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:thumbsup: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2016 21:42 
 
Hardtraxxer

die versnelling @ 0:47 :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2016 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat ging dit hard in het klokgebouw. jammer dat we hem niet vaker te horen krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2016 19:56 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

wat een geweld :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2016 20:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk wat een knaller dit! Ging lekker door het klokgebouw :bomb:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks