Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2016 14:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Artiest: Regain & MC Renegade

Track(s): Decibel (Live Tool)

@1:13
https://www.facebook.com/Regainmusic/vi ... 546736143/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 21:26 
 
Hardtraxxer

Jesus wat is die MC Renegade irritant, praat echt veel te veel
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 21:32 
 
Hardtraxxer

Zwollie95 schreef:
Jesus wat is die MC Renegade irritant, praat echt veel te veel


Niet overdrijven, heb je de hele set geluisterd? Tijdens de gehele set heeft hij bijna niks gezegd :) Althans niet abnormaal veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2016 01:45 
 
Hardtraxxer

Snitch_MP schreef:
Zwollie95 schreef:
Jesus wat is die MC Renegade irritant, praat echt veel te veel


Niet overdrijven, heb je de hele set geluisterd? Tijdens de gehele set heeft hij bijna niks gezegd :) Althans niet abnormaal veel.


Haha nope was er niet bij helaas.. Maar in dit filmpje hoor je hem wel heel vaak vind ik :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2016 12:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

die reactie van het publiek met die laatste kick. Wat moet dat ziek gaan live
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2016 17:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
praat echt veel te veel

Het is niet voor niets: ft MC Renegade. Hij doet alle vocals in die track.

tjakevladze schreef:
die reactie van het publiek met die laatste kick. Wat moet dat ziek gaan live

Was ook behoorlijk ziek :drool: balen dat hij deze nooit meer draait :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2016 18:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sjorz schreef:
Was ook behoorlijk ziek :drool: balen dat hij deze nooit meer draait :(

Hetzelfde geldt voor zijn Loudness-tool. Deze draait hij ook nooit meer. Hopelijk komen ze nog op het album. Anders zou dat in mijn ogen echt zonde zijn.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks