Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2016 16:03 
 
Hardtraxxer

Artiest: Regain

Track(s): Insane (D-Sturb Remix)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2016 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat ik zo kan horen heb ik t idee dat de ontzettende drive in het origineel er een beetje uitgehaald is. maarja, afwachten nog dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2016 17:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

26 seconden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2016 17:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind juist dat hier heel veel drive in zit
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2016 18:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit klein stukje weet me toch weer niet te pakken. Het zal aan mij liggen dat ik alles van D-Sturb gewoon niks vind :P Het origineel is iig wel een dikke plaat, hopelijk heeft hij er toch iets moois van kunnen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2016 18:11 
 
Hardtraxxer

Heb deze toevallig vorige week gehoord, beetje hetzelfde idee als de Requiem remix van Leviathan toffe plaat, toffe artiest om de plaat te remixen en uiteindelijk een teleurstellende remix met 0.0 drive als resultaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2016 18:58 
 

tjakevladze schreef:
Vind juist dat hier heel veel drive in zit


Eens, blijft een tof stijltje van D-sturb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2016 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheCrazyDutch schreef:
tjakevladze schreef:
Vind juist dat hier heel veel drive in zit


Eens, blijft een tof stijltje van D-sturb.


RT :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2016 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Het zal aan mij liggen dat ik alles van D-Sturb gewoon niks vind :P Het origineel is iig wel een dikke plaat, hopelijk heeft hij er toch iets moois van kunnen maken.

Nee ik vond deze ook niks toen ik hem live hoorde. Sws heb ik ook niks met D-Sturb en baal ik ervan dat hij op zoveel feesten staat. Niks aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2016 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

beardieroy schreef:
DL22 schreef:
Het zal aan mij liggen dat ik alles van D-Sturb gewoon niks vind :P Het origineel is iig wel een dikke plaat, hopelijk heeft hij er toch iets moois van kunnen maken.

Nee ik vond deze ook niks toen ik hem live hoorde. Sws heb ik ook niks met D-Sturb en baal ik ervan dat hij op zoveel feesten staat. Niks aan


stijltje van d-sturb doet mij ook niet zoveel. vind t allemaal wel oke, niet meer niet minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2016 18:23 
 
Hardtraxx Veteran

tjakevladze schreef:
Vind juist dat hier heel veel drive in zit


Inderdaad. D-Sturb is standaard drive. Volgens mij weten sommige mensen ook niet wat precies met drive bedoeld wordt.

Daarnaast is t idd maar een preview van 0:25 seconden. Niet zo heel veel om te beoordelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2016 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
tjakevladze schreef:
Vind juist dat hier heel veel drive in zit


Inderdaad. D-Sturb is standaard drive. Volgens mij weten sommige mensen ook niet wat precies met drive bedoeld wordt..


Drive is iets wat je moet voelen en ik voel hem gewoon niet bij D-Sturb
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2016 19:26 
 
Hardtraxx Elite

beardieroy schreef:
Duruz schreef:
tjakevladze schreef:
Vind juist dat hier heel veel drive in zit


Inderdaad. D-Sturb is standaard drive. Volgens mij weten sommige mensen ook niet wat precies met drive bedoeld wordt..


Drive is iets wat je moet voelen en ik voel hem gewoon niet bij D-Sturb

Bij welke platen voel jij die zogenoemde drive dan wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2016 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Bij welke platen voel jij die zogenoemde drive dan wel?

Platen als push it to the limit, oxygen, liberate (E-Force remix), syndrome(vip edit), genocide. Genoeg om op te noemen iedergeval! De kicks van D sturb gaan me gewoon random teveel kanten op
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2016 21:19 
 

Er zit veel meer 'swing' in die drive zeg maar, dus als je daar op gaat letten en dat voelt dan klinkt het gewoon dik. Is ook de rede waarom ik d-sturb live ook echt vet vind, gewoon een afwisseling in het 'soort' drive dan wat je normaal hoort
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2016 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheCrazyDutch schreef:
Er zit veel meer 'swing' in die drive zeg maar, dus als je daar op gaat letten en dat voelt dan klinkt het gewoon dik. Is ook de rede waarom ik d-sturb live ook echt vet vind, gewoon een afwisseling in het 'soort' drive dan wat je normaal hoort

Ik snap wat je bedoelt. Maar die swing zit 'm in zijn kicks en ik zie liever swing in screeches en melodieën en daarom voel ik hem niet en zal ik hem ook nooit voelen. Is een smaakverschil :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2016 22:24 
 

true
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 17:13 
 
Hardtraxxer



Klinkt goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dit dus helemaal niks. Die kickrolls worden echt lachwekkend slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 15:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zet dit onder een tafeltenniswedstrijd en je hoort geen verschil
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 16:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
Zet dit onder een tafeltenniswedstrijd en je hoort geen verschil


xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 17:50 
 

Niveautje hardtraxx weer dit, ipv zegge dat t niet je smaak is weer allemaal kkbullshit reageren, open dan iig geen dsturb topics meer als je t verrot vind
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet! Had dat langere filmpje nog niet gezien, D-Sturb stelt mij in ieder geval niet vaak teleur :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2016 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheCrazyDutch schreef:
kkbullshit


doe rustig
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2016 12:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TheCrazyDutch schreef:
Niveautje hardtraxx weer dit, ipv zegge dat t niet je smaak is weer allemaal kkbullshit reageren, open dan iig geen dsturb topics meer als je t verrot vind

:lol:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks