Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2016 13:50 
 

yannickvk schreef:
TheCrazyDutch schreef:
kkbullshit


doe rustig


kk staat voor kiloknallers
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2016 15:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TheCrazyDutch schreef:
Niveautje hardtraxx weer dit, ipv zegge dat t niet je smaak is weer allemaal kkbullshit reageren, open dan iig geen dsturb topics meer als je t verrot vind
Als je van te voren al weet dat er zo gereageerd kan worden waarom open je dan zelf een topic wat iets te maken kan hebben met D-Sturb?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2016 15:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ivey Jones schreef:
TheCrazyDutch schreef:
Niveautje hardtraxx weer dit, ipv zegge dat t niet je smaak is weer allemaal kkbullshit reageren, open dan iig geen dsturb topics meer als je t verrot vind
Als je van te voren al weet dat er zo gereageerd kan worden waarom open je dan zelf een topic wat iets te maken kan hebben met D-Sturb?

Precies, beetje raar van thecrazydutch dit..... :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2016 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheCrazyDutch schreef:
Niveautje hardtraxx weer dit, ipv zegge dat t niet je smaak is weer allemaal kkbullshit reageren, open dan iig geen dsturb topics meer als je t verrot vind

Wat een grap, het gaat letterlijk om 1 comment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2016 18:41 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

is hier al iets over bekend? zou hem graag horen in wat betere kwaliteit, hopelijk zaterdag op Shockerz!
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks