Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 21:17 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Rebourne

Track(s): Leaving

Sample/video:
https://www.facebook.com/photo.php?v=59 ... =2&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 21:28 
 

Ik hoop snel op een HQ. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 21:48 
 
Hardtraxxer

Klinkt aardig.
Maar vind Rebourne echt heerlijk bezig hoor,
altijd al een held geweest. Laatst tijd gaat ie als een speer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 13:57 
 
Hardtraxx Veteran



:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 14:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zijn melodieën zijn altijd geniaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 14:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Free release
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 14:27 
 
Hardtraxx Veteran

//al gevonden, 10000 likes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best lekker mainstream plaatje. Vocals zijn goed te doen, synth en melo erg fijn.

Zelfs platen met vocals kunnen vet zijn, als dr maar wat tijd en moeite in gestoken wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Plaat zelf is prima, maar de vocalen vind ik er net niet lekker bij passen. Dat vind ik extra jammer omdat ik deze live een keer bij Above & Beyond gehoord had in 2010. Dit was zo'n supervet moment dat het bij deze plaat een beetje de plank mis slaat om maar zo te zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 15:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eén van de eerste Rebourne platen die me echt helemaal niets doet. Vocals vind ik inderdaad ook erg storend hier. Melodie wordt na een tijdje ook wat irritant zelfs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 16:33 
 
Hardtraxx Newbie

Hele fijne melo en synth, vind de vocals helemaal niet storend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een geweldige melodie weer! Vocals vind ik er juist precies bij passen! Heel mooi gevoel in die synth. Ja lekker dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 17:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Geweldige melodie :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 18:23 
 
Hardtraxx Addict

Dit klinkt echt kut imo.. echt vreselijke vocalen, hele vervelende melodie en de kicks zijn ook 3x niks. Nee, snel vergeten deze plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 18:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Wat een geweldige melodie weer! Vocals vind ik er juist precies bij passen! Heel mooi gevoel in die synth. Ja lekker dit!


Ja precies dit.

Echt een lekker nummer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 19:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
Dit klinkt echt kut imo.. echt vreselijke vocalen, hele vervelende melodie en de kicks zijn ook 3x niks. Nee, snel vergeten deze plaat.

Eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Analoxx schreef:
Dit klinkt echt kut imo.. echt vreselijke vocalen, hele vervelende melodie en de kicks zijn ook 3x niks. Nee, snel vergeten deze plaat.

Eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 23:52 
 
Hardtraxxer

Rebourne, altijd +1
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 13:54 
 
Hardtraxx Veteran

MrK schreef:
Rebourne, altijd +1
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vocal is heerlijk maar de climax valt me tegen. Komt er op neer dat ik beter Above & Beyond kan luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 20:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt lekker :worship: hoop dat ie snel 10k likes heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 21:52 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Lijkt wel alsof de melodie en de track zelf er geen zin in hebben. de melodie haalt alle drive eruit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 20:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze zit toch ook in de nieuwe Hard With Style?

Edit:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 22:52 
 
Hardtraxx Veteran

Hard Society schreef:
Deze zit toch ook in de nieuwe Hard With Style?

Edit:


Ja.. had al hq rip eerder gepost..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 23:20 
 
Hardtraxx Veteran

Echt niks leuks aan. :P kicks zijn lachwekkend zacht
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks