Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 00:07 
 
Hardtraxx Veteran

Totaal niet mijn soort muziek. Zonder vocalen en wat meer kicks had ik hem wel leuk gevonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 13:11 
 
Hardtraxxer

Lekkere melo maar die kicks vind ik niet zo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vocals :sick: :sick: :sick:
Vind dat melodietje maar vervelend, jammer Rebourne vond ik een sterke reeks releases neerzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 16:23 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 20:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Vocals :sick: :sick: :sick:
Vind dat melodietje maar vervelend, jammer Rebourne vond ik een sterke reeks releases neerzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 21:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima mainstream plaatje :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 22:14 
 
Hardtraxxer

Stinus schreef:
Prima mainstream plaatje :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stinus schreef:
Prima mainstream plaatje :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 23:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

above and beyond - sun and moon voor de vocals, dikke aanrader, echt geniale plaat. Vind deze plaat wel nice. Ben erg blij dat hij de geniale vocals niet heeft verkracht met een anti en de melodie heeft veel emotie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 18:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik snap dat mensen de melodie irritant vinden maar bij mij valt ie net goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 18:45 
 
Hardtraxxer

Te soft
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 03:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk plaatje..

Rebourne valt bij mij altijd wel goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 11:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

HardstyleFreak schreef:
Rebourne valt bij mij altijd wel goed :)


Maar deze plaat niet.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks