Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 18:57 
 
Hardtraxxer

Artiest: Rebourne

Track: Excite

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 19:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beetje a la Split Second deze.
2e climax klinkt echt heel lekker, kreeg net ff kippenvel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja idd die 2e climax met die 3 snelle synths achter mekaar, geniaal! Lekker trackje dit, en die andere van hem ook al. Echt benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 20:02 
 
Artiest

Hij doet t weer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zirkumflex schreef:
Hij doet t weer :)


Om kicks te creëren die weer zo hoog als de Dom Toren springen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Zirkumflex schreef:
Hij doet t weer :)


Om kicks te creëren die weer zo hoog als de Dom Toren springen.

Als je me vertelt waar precies in het filmpje zou ik je graag geloven. Ik hoor ze namelijk niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Kepro schreef:
Zirkumflex schreef:
Hij doet t weer :)


Om kicks te creëren die weer zo hoog als de Dom Toren springen.

Als je me vertelt waar precies in het filmpje zou ik je graag geloven. Ik hoor ze namelijk niet.


Op +/- 1.28 gaan ze voor mij al te hoog op het eerste gehoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 21:16 
 

Vind het wel lekker klinken dit, benieuwd naar HQ!

Hopelijk krijgt deze jonge binnenkort ook een 2-trackers release, ook weer effe geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:

Op +/- 1.28 gaan ze voor mij al te hoog op het eerste gehoor.

Dan vind je de Hardstyle vanaf 2007 dus minder, want daar komt het overal voor. Of is het ineens selectieve verontwaardiging sinds de hype dat pitchkicks niet te hoog mogen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Kepro schreef:

Op +/- 1.28 gaan ze voor mij al te hoog op het eerste gehoor.

Dan vind je de Hardstyle vanaf 2007 dus minder, want daar komt het overal voor. Of is het ineens selectieve verontwaardiging sinds de hype dat pitchkicks niet te hoog mogen?


1OO% gelijk :)
Vind deze wel weer leuk die 2de climax doet mij goeie dinge verwachten in LQ :)
Idd wel beetje split second achtig ,maar dat was dan ook een geniale track :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Kepro schreef:

Op +/- 1.28 gaan ze voor mij al te hoog op het eerste gehoor.

Dan vind je de Hardstyle vanaf 2007 dus minder, want daar komt het overal voor. Of is het ineens selectieve verontwaardiging sinds de hype dat pitchkicks niet te hoog mogen?


Ik ben hardstyle gaan beluisteren vanaf +/- 2008. Toen stoorde ik mij er nog niet aan maar sinds een jaartje kan ik het niet meer aanhoren live. Thuis vind ik het niet zo heel erg maar op een feest vind ik het niet aan te horen. Daarnaast vind ik de pitch kicks van de periode 2007-2008 anders in het gehoor klinken dan de huidige pitchkicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan vind ik nog steeds dat je niet gelijk hebt. Wat je zegt is zeker waar over de verandering in kicks, maar je doet echt alsof dit de allerhoogste allertijden zijn. Dat is gewoon niet waar. Ik heb weinig zin om dit namelijk bij iedere track te gaan lezen (waarbij het meestal gewoon niet waar is).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 22:24 
 
Hardtraxxer

ik vind het waarde toevoegen aan de track. like it ! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Ieder zijn smaak natuurlijk, om op te stampen is geen een pitch fijn vind ik. Klinkt idd beetje als Split Second. Erg benieuwd of ie in HWS zit, klinkt erg fijn voor zover ik nu kan horen :).

Ik kan juist superhard gaan op pitchkicks haha, vind het juist wat toevoegen aan tracks
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 00:20 
 
Hardtraxx Veteran

hmm wacht wel ff op hq ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 01:09 
 
Hardtraxxer

jaron123 schreef:
Cruelty schreef:
Ieder zijn smaak natuurlijk, om op te stampen is geen een pitch fijn vind ik. Klinkt idd beetje als Split Second. Erg benieuwd of ie in HWS zit, klinkt erg fijn voor zover ik nu kan horen :).

Ik kan juist superhard gaan op pitchkicks haha, vind het juist wat toevoegen aan tracks


Precies ik ook! Laag al hard en als hij pitched nog harder :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 11:14 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Dan vind ik nog steeds dat je niet gelijk hebt. Wat je zegt is zeker waar over de verandering in kicks, maar je doet echt alsof dit de allerhoogste allertijden zijn. Dat is gewoon niet waar. Ik heb weinig zin om dit namelijk bij iedere track te gaan lezen (waarbij het meestal gewoon niet waar is).

Net alsof jij niet verandert bent sinds 2008 Khadber. :whistle: Ik verbaas me soms nog wel eens als ik hele oude topics teruglees, over hoe kritisch jij wel niet was destijds. :P

Niet dat ik deze kicks extreem hoog vind, maar er is wel een verschil met de kicks uit die tijd, omdat de tail van de kicks heel anders zijn tegenwoordig en daardoor veel meer op de voorgrond. Dus ik kan me heel goed voorstellen dat je kicks uit die tijd anders beoordeeld dan die in deze tijd. Bovendien worden de meeste mensen kritischer naarmate ze langer luisteren/zich verdiepen. De smaak van zij die zich niet verdiepen en zij die zich wel verdiepen is niet voor niets zo verschillend, die laatste mensen hebben dus allemaal een andere mening dan vroeger. Succes als je iedereen daar op wil gaan aanspreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 12:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik vind de loopjes toch wel erg veel op Split Second lijken, maar ik wacht met mijn ordeel tot er een betere sample komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 13:34 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Dan vind ik nog steeds dat je niet gelijk hebt. Wat je zegt is zeker waar over de verandering in kicks, maar je doet echt alsof dit de allerhoogste allertijden zijn. Dat is gewoon niet waar. Ik heb weinig zin om dit namelijk bij iedere track te gaan lezen (waarbij het meestal gewoon niet waar is).


Ik wordt er wat moe van dat je er elke track weer op reageert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Khadber schreef:
Dan vind ik nog steeds dat je niet gelijk hebt. Wat je zegt is zeker waar over de verandering in kicks, maar je doet echt alsof dit de allerhoogste allertijden zijn. Dat is gewoon niet waar. Ik heb weinig zin om dit namelijk bij iedere track te gaan lezen (waarbij het meestal gewoon niet waar is).


Ik wordt er wat moe van dat je er elke track weer op reageert.

Dan lees je het toch niet. Khadber legt uit dat hij vind dat er wel erg overdreven word gereageerd. Wacht nou eerst maar eens af op de HQ mensen. >.< Ik ben het overigens met Khadber eens, heb vele mate ergere pitchkicks gehoord die gewoon echt het gehele nummer verspesten. Dat vind ik hiet persoonlijk niet het geval, ben zeer benieuwe naar de HQ want dit klinkt echt heel vet! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 19:50 
 
Hardtraxx Addict

JVDM schreef:
Khadber schreef:
Dan vind ik nog steeds dat je niet gelijk hebt. Wat je zegt is zeker waar over de verandering in kicks, maar je doet echt alsof dit de allerhoogste allertijden zijn. Dat is gewoon niet waar. Ik heb weinig zin om dit namelijk bij iedere track te gaan lezen (waarbij het meestal gewoon niet waar is).


Ik wordt er wat moe van dat je er elke track weer op reageert.


Omdat Khadber er (begrijpelijk) moe van wordt dat er op elke track gereageerd wordt op de pitchkicks, maar dat stoort jou dan blijkbaar weer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grafherrie jo, schrok me de pleuris. En ja dit is Split Second 2.0
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 00:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 00:42 
 
Hardtraxxer

Kwisniks schreef:
JVDM schreef:
Khadber schreef:
Dan vind ik nog steeds dat je niet gelijk hebt. Wat je zegt is zeker waar over de verandering in kicks, maar je doet echt alsof dit de allerhoogste allertijden zijn. Dat is gewoon niet waar. Ik heb weinig zin om dit namelijk bij iedere track te gaan lezen (waarbij het meestal gewoon niet waar is).


Ik wordt er wat moe van dat je er elke track weer op reageert.


Omdat Khadber er (begrijpelijk) moe van wordt dat er op elke track gereageerd wordt op de pitchkicks, maar dat stoort jou dan blijkbaar weer niet.

Ja irriteer ik me ook wel is aan ja, iedere keer hetzelfde verhaaltje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 14:52 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ook deze klinkt erg lekker :thumbsup:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks