Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 15:35 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 18:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Melodie doet me denken aan "Beat Providers - Firebird "

Mij ook en dat is goed, want dat is een koningenplaat. Klinkt erg goed deze.

Hier nog een preview uit een ander topic:

[zippy]http://www5.zippyshare.com/v/46786134/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 17:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Inderdaad Firebird 2.0 in de climax, ben echter wel erg benieuwd want die jongen kan aardige melodieen maken. Misschien even de TT veranderen naar z'n nieuwe alias. Zonde trouwens want ik vind Profite een veel vettere naam.. Fuckface Dov
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 17:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Zonde trouwens want ik vind Profite een veel vettere naam.. Fuckface Dov


Hij zit bij Fusion hoor >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 17:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

E-rik schreef:
TiMOTHYb schreef:
Zonde trouwens want ik vind Profite een veel vettere naam.. Fuckface Dov


Hij zit bij Fusion hoor >.<


Hij moest zijn naam van The Prophet veranderen, dus idd, fuckface Dov
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 00:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker


@ 01:37:01
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 09:20 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Khadber schreef:
Dan vind ik nog steeds dat je niet gelijk hebt. Wat je zegt is zeker waar over de verandering in kicks, maar je doet echt alsof dit de allerhoogste allertijden zijn. Dat is gewoon niet waar. Ik heb weinig zin om dit namelijk bij iedere track te gaan lezen (waarbij het meestal gewoon niet waar is).

Net alsof jij niet verandert bent sinds 2008 Khadber. :whistle: Ik verbaas me soms nog wel eens als ik hele oude topics teruglees, over hoe kritisch jij wel niet was destijds. :P

Niet dat ik deze kicks extreem hoog vind, maar er is wel een verschil met de kicks uit die tijd, omdat de tail van de kicks heel anders zijn tegenwoordig en daardoor veel meer op de voorgrond. Dus ik kan me heel goed voorstellen dat je kicks uit die tijd anders beoordeeld dan die in deze tijd. Bovendien worden de meeste mensen kritischer naarmate ze langer luisteren/zich verdiepen. De smaak van zij die zich niet verdiepen en zij die zich wel verdiepen is niet voor niets zo verschillend, die laatste mensen hebben dus allemaal een andere mening dan vroeger. Succes als je iedereen daar op wil gaan aanspreken.


Maar de meeste vergeten wel dat als die kicks niet zouden pitchen de tracks (of toch zeker de meeste) heel raar zouden klinken, omdat de kick dan niet klopt met de melodie. De tail van de kick vormt gewoon de baslijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 11:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Man wat een talent is dit, wat een geweldige plaat weer. De kicks verdienen misschien nog wat aandacht, maar voor de rest echt een heerlijke track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 11:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maestro N schreef:
Man wat een talent is dit, wat een geweldige plaat weer. De kicks verdienen misschien nog wat aandacht, maar voor de rest echt een heerlijke track.


Inderdaad, zijn eigen sound klinkt erg goed. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 13:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die melodie :loving:

leuke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 17:13 
 
Hardtraxx Addict

Niks veranderen aan die kick wat mij betreft, klinkt echt goed! Verder weer erg veel gevoel in de melodie, zoals met Split Second. Lekkere mid, kortom een prima plaat! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit weer een aardige stap vooruit in ten opzichte van Split Second. In ieder geval een interessant mid-intro, Split Second had er geen (en een vreselijk saai outtro).
Melodie met die tripletten is wel een beetje ala Split Second, misschien de volgende keer een iets andere sound of opbouw gebruiken? Ben in ieder geval beniewd wat hij meer kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 18:43 
 
Hardtraxx Addict

Heerlijke track, beetje het Split Second stijltje. Melodieën zijn overduidelijk zijn sterke kant, pitchkicks stoor ik me echt totaal niet aan, dus helemaal top vind alleen 'Profite' wel een leukere naam dan 'Rebourne'. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 18:44 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt wel lekker, maar de tracks lijken allemaal op elkaar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 19:50 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

F-alko92 schreef:
Die melodie :loving:

leuke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele vette plaat zeg! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 10:25 
 
Hardtraxx Veteran

Na Split Second weer een heerlijke plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 15:54 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
Maar de meeste vergeten wel dat als die kicks niet zouden pitchen de tracks (of toch zeker de meeste) heel raar zouden klinken, omdat de kick dan niet klopt met de melodie. De tail van de kick vormt gewoon de baslijn.

Maar het pitchen, vooral de hoge kicks, klinkt ook niet. Oftewel, misschien toch maar weer terug naar kortere kicks. Of wellicht niet zo hoog gaan met je melodieën. Bovendien zijn er behoorlijk wat tracks waar de kicks omhoog gaan, terwijl de melodie dat helemaal niet doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 10:58 
 
Hardtraxxer

De melodie bevalt me wel :) De kicks verdienen inderdaad nog wat aandacht maar daar heeft hij nog tijd genoeg voor.
Z'n stijl spreekt me zeker aan :)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks