Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2016 17:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Artiest: D-Sturb

Track(s): Rebelion - Rawfare

Sample/video:



Bron: YT & Facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2016 18:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel dik. Barst weer van de drive zoals altijd :thumbsup: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 19:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

@ 0:33:12

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 08:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet lullig bedoeld ofzo maar producers als D sturb, Rebelion, Thyrom etc poepen nu elke maand wel een plaat uit. Dan steken ze in principe wel echt prima in elkaar dus het zijn op zich geen slechte platen maar zeg eens eerlijk, hoeveel echt interessante, bijblijvende platen zitten er nou tussen?

Ik zou veel liever zien dat die gasten gewoon de tijd krijgen om originele en spannende platen te maken en niet bij elke nieuwe sound, kick, piep, of opdracht om een plaat te remixen snel wat in elkaar zetten om weer een release te hebben. Beetje zonde
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Niet lullig bedoeld ofzo maar producers als D sturb, Rebelion, Thyrom etc poepen nu elke maand wel een plaat uit. Dan steken ze in principe wel echt prima in elkaar dus het zijn op zich geen slechte platen maar zeg eens eerlijk, hoeveel echt interessante, bijblijvende platen zitten er nou tussen?


Rebellion en Thyron ben ik het wel mee eens.

Maar van D-Sturb: Anxious/Trippin'/Until its Gone/Dark Origin luister ik echt nog regelmatig.

Je hebt gelijk dat lang niet alles enorm blijft hangen, maar vergelijk dat eens met Frontliner, die poept in een zomer een berg tracks uit en kan me alleen die Geck-O collab nog herinneren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 12:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
yowan schreef:
Niet lullig bedoeld ofzo maar producers als D sturb, Rebelion, Thyrom etc poepen nu elke maand wel een plaat uit. Dan steken ze in principe wel echt prima in elkaar dus het zijn op zich geen slechte platen maar zeg eens eerlijk, hoeveel echt interessante, bijblijvende platen zitten er nou tussen?


Rebellion en Thyron ben ik het wel mee eens.

Maar van D-Sturb: Anxious/Trippin'/Until its Gone/Dark Origin luister ik echt nog regelmatig.

Je hebt gelijk dat lang niet alles enorm blijft hangen, maar vergelijk dat eens met Frontliner, die poept in een zomer een berg tracks uit en kan me alleen die Geck-O collab nog herinneren.


Precies wat hierboven staat! Ook deze remix is weer erg vet :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 15:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Snap de 'hype' rond D-Sturb niet echt. Vind de meeste platen 13/12 klinken die inderdaad niet blijven hangen.
Stoor me bij bepaalde tracks ook aan de kickrolls, voor mij gebruikt hij ze veel te veel en de timing vind ik soms niet al te lekker.

Kick is nog wel te doen, maar van die alarmbel screech krijg ik hoofdpijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 18:51 
 

DL22 schreef:
Snap de 'hype' rond D-Sturb niet echt. Vind de meeste platen 13/12 klinken die inderdaad niet blijven hangen.
Stoor me bij bepaalde tracks ook aan de kickrolls, voor mij gebruikt hij ze veel te veel en de timing vind ik soms niet al te lekker.

Kick is nog wel te doen, maar van die alarmbel screech krijg ik hoofdpijn.

Eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 00:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik word er ook een beetje moe van. In Anxious en Until It's Gone (dikke tracks) waren de kickrolls ook wel flink aanwezig, maar niet zo random als in de laatste paar tracks die ik gehoord heb. Heb het idee dat hij denkt dat het van hem verwacht word om de meest bizarre kickrolls te maken. Dan kraag je dit soort rare kickrolls die niet te volgen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 01:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Snap de 'hype' rond D-Sturb niet echt. Vind de meeste platen 13/12 klinken die inderdaad niet blijven hangen.
Stoor me bij bepaalde tracks ook aan de kickrolls, voor mij gebruikt hij ze veel te veel en de timing vind ik soms niet al te lekker.

Dit dus. Vanmiddag eens aandachtig naar Until It's Gone geluisterd en kan er echt niet bij wat men nou zo geweldig vindt eraan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 14:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joey schreef:
DL22 schreef:
Snap de 'hype' rond D-Sturb niet echt. Vind de meeste platen 13/12 klinken die inderdaad niet blijven hangen.
Stoor me bij bepaalde tracks ook aan de kickrolls, voor mij gebruikt hij ze veel te veel en de timing vind ik soms niet al te lekker.

Dit dus. Vanmiddag eens aandachtig naar Until It's Gone geluisterd en kan er echt niet bij wat men nou zo geweldig vindt eraan.

Kwam laatst toevallig bij dit filmpje terecht, blijkbaar is dit helemaal de shit om te doen tijdens een track van D-Sturb.

Persoonlijk vind ik het tenenkrommend om naar te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ja ziet er een beetje suf uit op zo'n filmpje :lol: , maar betrap mezelf er ook op dat ik soms kicks sta mee te ratelen als ik het nummer goed ken, moe kunne toch. :P

Als het maar geen vooraf afgesproken choreografisch 3 op een rij dansje gaat worden dan maakt het toch allemaal niet zoveel uit hoe je los gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 16:33 
 
Hardtraxx Veteran

Red Alert 2.0. Red alert was al kut, dit is nog kutter. Maak dan nummers zoals Untill Its Gone
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahahahahaha dat filmpje :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
yowan schreef:
Niet lullig bedoeld ofzo maar producers als D sturb, Rebelion, Thyrom etc poepen nu elke maand wel een plaat uit. Dan steken ze in principe wel echt prima in elkaar dus het zijn op zich geen slechte platen maar zeg eens eerlijk, hoeveel echt interessante, bijblijvende platen zitten er nou tussen?


Rebellion en Thyron ben ik het wel mee eens.

Maar van D-Sturb: Anxious/Trippin'/Until its Gone/Dark Origin luister ik echt nog regelmatig.

Je hebt gelijk dat lang niet alles enorm blijft hangen, maar vergelijk dat eens met Frontliner, die poept in een zomer een berg tracks uit en kan me alleen die Geck-O collab nog herinneren.


Heb zelf Trippin, Unbeatable en Until its gone nog wel eens opstaan. Ik doel bij D-Sturb meer op zn laatste platen. Remix van Menace, Rawfare, Going Forward, Goddamn, Sound o/t Bassdrum. Previews op social media beloven ook niet veel goeds. En van dat filmpje een paar posts hierboven word ik al helemaal kotsmisselijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Dat filmpje is toch vet man. Heerlijk om te doen.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met drummen is weinig mis. Met dit nummer wel :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Met drummen is weinig mis. Met dit nummer wel :(

Met een hele plaat ingestudeerd uit je kom over een dranghek hangen met 17 man wel. Kan het ook niet echt dummen meer noemen als ik het zo zie. Eerder vierkant rammen zoals onze vriend IhanterI het zo mooi verwoordde
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 18:32 
 
Hardtraxx Veteran

Die gast heeft het naar zijn zin. Laat hem dan ook lekker doen wat hij wil op de muziek waar die naar luistert.

Man het is wel weer zoeken naar iets om op te klagen hoor.


Alsof jullie trots op je werk staan voor te doen hoe je beweegt op de muziek. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

naar zn zin ''kijk mij nou'' ''film eens hoe leip ik sta te rammen'' ''D-sturb kijk me gaan dan''

Vroeger stond iedereen gewoon ouderwets te stampen. Dat werd al snel zonder shirt zo hard mogelijk je armen naar voren gooien en spierballen laten zien en nu staat iedereen een beetje om zich heen te slaan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 19:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Man dat filmpje is idd wel tenenkrommend, iets te geforceerd laten zien van ''Hey kijk mij is interessant alle kickrolls van dit nummer kennen!'' Ik doe het af en toe ook wel is maar dit gaat mij iets te ver xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 11:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ach joh, laat mensen lekker dansen op hun manier. Wij luisteren meer voor de muziek, zij meer voor de party ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 14:31 
 

En nu Done meetrommelen en filmen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 20:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yowan schreef:
naar zn zin ''kijk mij nou'' ''film eens hoe leip ik sta te rammen'' ''D-sturb kijk me gaan dan''

Vroeger stond iedereen gewoon ouderwets te stampen. Dat werd al snel zonder shirt zo hard mogelijk je armen naar voren gooien en spierballen laten zien en nu staat iedereen een beetje om zich heen te slaan :/

Gebeurd tegenwoordig ook nog wel hoor :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 20:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als dit bij Delete was zou iedereen het geweldig vinden
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks