yowan schreef:
Niet lullig bedoeld ofzo maar producers als D sturb, Rebelion, Thyrom etc poepen nu elke maand wel een plaat uit. Dan steken ze in principe wel echt prima in elkaar dus het zijn op zich geen slechte platen maar zeg eens eerlijk, hoeveel echt interessante, bijblijvende platen zitten er nou tussen?
Rebellion en Thyron ben ik het wel mee eens.
Maar van D-Sturb: Anxious/Trippin'/Until its Gone/Dark Origin luister ik echt nog regelmatig.
Je hebt gelijk dat lang niet alles enorm blijft hangen, maar vergelijk dat eens met Frontliner, die poept in een zomer een berg tracks uit en kan me alleen die Geck-O collab nog herinneren.