Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 23:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tja die Delete hype snap ik persoonlijk ook echt niet.
Hij heeft originele kicks ja, maar altijd een standaard screech anti.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2016 13:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:
Als dit bij Delete was zou iedereen het geweldig vinden


Ik laat met niet beïnvloeden door de naam die ervoor staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2016 14:59 
 

DL22 schreef:
Fothermucker schreef:
Als dit bij Delete was zou iedereen het geweldig vinden


Ik laat met niet beïnvloeden door de naam die ervoor staat.

een hoop mensen wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 13:01 
 
Hardtraxxer

Franky schreef:
yowan schreef:
naar zn zin ''kijk mij nou'' ''film eens hoe leip ik sta te rammen'' ''D-sturb kijk me gaan dan''

Vroeger stond iedereen gewoon ouderwets te stampen. Dat werd al snel zonder shirt zo hard mogelijk je armen naar voren gooien en spierballen laten zien en nu staat iedereen een beetje om zich heen te slaan :/

Gebeurd tegenwoordig ook nog wel hoor :cool:


Vaak genoeg zelfs
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2016 15:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is toch mooi om te zien joh :lol: Bij tracks waarvan ik de kickrolls uit mijn hoofd ken heb ik ook wel eens lomp staan meetrommelen. Gewoon genieten van het moment en geen fuck geven om wat eventuele mensen van je moves denken.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks