Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 12:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
Taxi schreef:
Je hoort gewoon dat er enorm veel werk in deze track zit. Vind dat men hier altijd een beetje snel is met oordelen. Ik zeg niet dat dit mijn favoriete nummer van 'm is, maar het zit allemaal absoluut niet verkeerd in elkaar. De vocals zijn wel wat minder inderdaad, maar wil deze graag een keer live horen.


Dus hoe meer werk erin zit hoe beter de plaat? Alsof tijd daar iets mee te maken heeft haha


Dat zeg ik niet. Maar ik vind dat het van weinig respect betuigt om iemands harde werk na 4 minuutjes teniet te doen. Het is misschien niet de meest originele plaat, maar soms moet een track bij je groeien ofzo. Dat heb ik in ieder geval wel. Het is makkelijk om meteen een reactie te plaatsen, maar niet wat zoveel werk verdient.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 15:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Midintro :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker plaatje hoor :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 16:37 
 
Hardtraxx Newbie

ik had eigenlijk gehoopt op een anti-climax de melodie doet echt veel te ver onder voor mij maar de mid intro is wel weer ontzettend lekker :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 17:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zatox??
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 17:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Zatox??


Ran-D??
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 17:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
roberttt schreef:
Zatox??


Ran-D??


Bedoel het meer van "Ik hoor hier geen 'zatox' sounds in..."\

Dus.. Zatox?????
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 17:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vocals :sick: Die midintro is wel echt heel gaaf zeg! De melodie in de climax is dan weer minder, zeg maar gerust standaard en saai...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 21:11 
 

Jammer dat er weer zo'n vertraagde kut wannabe dubstep stuk in moet zitten ook al duurt het niet lang >.< Zit een lekkere drive in, dus waarom laten ze dat niet zo.. Voor de rest lekker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 10:03 
 
Hardtraxx Elite

heerlijke plaat dit, ging live ook prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 10:34 
 
Hardtraxx Addict

prima plaatje! :) intro en mid-intro zijn er dik! vocals vind ik nou niet zo dramatisch als dat de mensen hier allemaal zeggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Vocals :sick: Die midintro is wel echt heel gaaf zeg! De melodie in de climax is dan weer minder, zeg maar gerust standaard en saai...

Hier sluit ik me bij aan, zonde van die saaie climax! >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 19:14 
 
Hardtraxx Elite

Leuke plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 17:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

na een paar keer luisteren toch een leuk nummer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 11:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De stijlen leuk gecombineerd! Vind het uiteindelijk geen geweldige track op het eerste moment. Maar kan hem zeker wel waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
patrickjeb schreef:
Standaard Ran-D plaat, niet veel aan

Want vooral de kicks zijn van Ran-D inderdaad

Als je dit met sarcasme bedoeld: ':lol:'
Maar ja, de kicks zijn ook typisch Ran-D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 21:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 21:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima track! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doet me niet veel dit. Irritante vocals en idd wannabe dubstep
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 22:10 
 
Hardtraxx Elite

:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 23:19 
 
Hardtraxxer

Vind hem op dat dubstepstukje na toch erg lekker! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 23:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ze hadden de melodie nog net iets beter kunnen uitwerken, zit potentieel in maar vind het een beetje saai worden na een paar keer luisteren

maar dat is enkel mijn mening natuurlijk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 00:28 
 
Hardtraxx Addict

Heeeeeerlijke plaat! Mid zit veel drive in, kicks en melodie zijn prima ^^ . Alleen die vocals zijn wat overdreven, maar bij mij niet storend genoeg om gelijk heel de plaat af te keuren zoals hier wel eens gebeurt.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 14:39 
 
Hardtraxx Newbie

echt n heerlijke track, vooral de kick!! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 22:02 
 
Hardtraxxer

weet iemand wanneer deze uitkomt?
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks