Last edited by wizzieuploadzz on 21 Oct 2012 12:22, edited 1 time in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
WHardtraxxer
- 308 posts member since 2012
- last seen Nov 2013
niet mijn ding , vindt die melodies van ran-d altijd zo ongelofelijk saai...
-
A
Ik vind het een dikke plaat. Ook mooi dat de kick (bijna) niet pitch'd
Mid intro
Climax vind ik een beetje saai. Die Ran-D melodieen heb ik nu onderhand wel gehoord...
Ook deze plaat met Ran-D doet me volledig niets, tijd voor vernieuwing?
De vocals vindk echt slecht
De vocals vindk echt slecht
Die vocals
Lijkt wel Coone man.
Die mid-intro is gaaf, climax stuk minder. Vocals verpesten het helemaal voor mij.
Die mid-intro is gaaf, climax stuk minder. Vocals verpesten het helemaal voor mij.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
When we hit you with this raw kick lololol

-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
vind het wel een gaaf nummertje
'
Vocals zuigen wel van hier tot en met Tokyo
Vocals zuigen wel van hier tot en met Tokyo
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Heerlijk
. Vocals zijn vreselijk maar alles daaromheen is erg gaaf
.
-
LHardtraxxer
- 123 posts member since 2012
Zatox en vocals is de laatste tijd nooit echt een gelukkige combinatie.
Verder prima nummer!
Verder prima nummer!
wrote:Die vocalsLijkt wel Coone man.
Ditwrote:wrote:Die vocalsLijkt wel Coone man.
Standaard Ran-D plaat, niet veel aan
vocals stoor ik me niet aanwrote:Mid introClimax vind ik een beetje saai. Die Ran-D melodieen heb ik nu onderhand wel gehoord...
Lekkere intro, Beide stijlen zijn goed gecombineerd!
-
SHardtraxx Addict
- 1459 posts member since 2011
- last seen Aug 2013
wrote:Mid introClimax vind ik een beetje saai. Die Ran-D melodieen heb ik nu onderhand wel gehoord...
Want vooral de kicks zijn van Ran-D inderdaadwrote:Standaard Ran-D plaat, niet veel aan
Je hoort gewoon dat er enorm veel werk in deze track zit. Vind dat men hier altijd een beetje snel is met oordelen. Ik zeg niet dat dit mijn favoriete nummer van 'm is, maar het zit allemaal absoluut niet verkeerd in elkaar. De vocals zijn wel wat minder inderdaad, maar wil deze graag een keer live horen.
wrote:Die vocalsLijkt wel Coone man.
Dit + ooooongekend energieloze snarekickjes!wrote:When we hit you with this raw kick lololol![]()
![]()
-
SHardtraxxer
- 359 posts member since 2012
- last seen Mar 2013
wrote:wrote:Die vocalsLijkt wel Coone man.
Dit + ooooongekend energieloze snarekickjes!wrote:When we hit you with this raw kick lololol![]()
![]()
Je moest eens weten...
Ze hebben aardig wat tijd in deze track gestoken.wrote:Je hoort gewoon dat er enorm veel werk in deze track zit. Vind dat men hier altijd een beetje snel is met oordelen. Ik zeg niet dat dit mijn favoriete nummer van 'm is, maar het zit allemaal absoluut niet verkeerd in elkaar. De vocals zijn wel wat minder inderdaad, maar wil deze graag een keer live horen.
Gister avond heeft hij hem pas afgemaakt, en hij klonk live erg vet!
-
PHardtraxx Addict
- 1880 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Dus hoe meer werk erin zit hoe beter de plaat? Alsof tijd daar iets mee te maken heeft hahawrote:Je hoort gewoon dat er enorm veel werk in deze track zit. Vind dat men hier altijd een beetje snel is met oordelen. Ik zeg niet dat dit mijn favoriete nummer van 'm is, maar het zit allemaal absoluut niet verkeerd in elkaar. De vocals zijn wel wat minder inderdaad, maar wil deze graag een keer live horen.
-
DHardtraxxer
- 775 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
Zit wel een lekkere drive in
Geslaagde collab na Indoctrination!