Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 12:03 
 
Hardtraxxer

Artiest: Ran-D & Zatox

Track(s): Hectic

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 12:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

niet mijn ding , vindt die melodies van ran-d altijd zo ongelofelijk saai...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 12:52 
 

Ik vind het een dikke plaat. Ook mooi dat de kick (bijna) niet pitch'd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 12:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mid intro :woot: Climax vind ik een beetje saai. Die Ran-D melodieen heb ik nu onderhand wel gehoord...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 13:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ook deze plaat met Ran-D doet me volledig niets, tijd voor vernieuwing?

De vocals vindk echt slecht >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die vocals >.< Lijkt wel Coone man.

Die mid-intro is gaaf, climax stuk minder. Vocals verpesten het helemaal voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 14:27 
 
Hardtraxx Veteran

When we hit you with this raw kick lololol :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 14:44 
 
Hardtraxx Veteran

vind het wel een gaaf nummertje :thumbsup: '
Vocals zuigen wel van hier tot en met Tokyo
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 15:05 
 
Hardtraxx Addict

Heerlijk :) . Vocals zijn vreselijk maar alles daaromheen is erg gaaf :woot: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 15:37 
 
Hardtraxxer

Zatox en vocals is de laatste tijd nooit echt een gelukkige combinatie. :/
Verder prima nummer! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Die vocals >.< Lijkt wel Coone man.

Die mid-intro is gaaf, climax stuk minder. Vocals verpesten het helemaal voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Daveytl schreef:
Die vocals >.< Lijkt wel Coone man.

Die mid-intro is gaaf, climax stuk minder. Vocals verpesten het helemaal voor mij.


Dit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Standaard Ran-D plaat, niet veel aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 18:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JefQ schreef:
Mid intro :woot: Climax vind ik een beetje saai. Die Ran-D melodieen heb ik nu onderhand wel gehoord...


vocals stoor ik me niet aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere intro, Beide stijlen zijn goed gecombineerd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 18:56 
 
Hardtraxx Addict

JefQ schreef:
Mid intro :woot: Climax vind ik een beetje saai. Die Ran-D melodieen heb ik nu onderhand wel gehoord...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 21:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Standaard Ran-D plaat, niet veel aan

Want vooral de kicks zijn van Ran-D inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 22:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Je hoort gewoon dat er enorm veel werk in deze track zit. Vind dat men hier altijd een beetje snel is met oordelen. Ik zeg niet dat dit mijn favoriete nummer van 'm is, maar het zit allemaal absoluut niet verkeerd in elkaar. De vocals zijn wel wat minder inderdaad, maar wil deze graag een keer live horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Die vocals >.< Lijkt wel Coone man.

JVDM schreef:
When we hit you with this raw kick lololol :lol: :lol: :lol:

Dit + ooooongekend energieloze snarekickjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 23:16 
 
Hardtraxxer

BuzzLightyear schreef:
Daveytl schreef:
Die vocals >.< Lijkt wel Coone man.

JVDM schreef:
When we hit you with this raw kick lololol :lol: :lol: :lol:

Dit + ooooongekend energieloze snarekickjes!

>.<

Je moest eens weten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 00:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
Je hoort gewoon dat er enorm veel werk in deze track zit. Vind dat men hier altijd een beetje snel is met oordelen. Ik zeg niet dat dit mijn favoriete nummer van 'm is, maar het zit allemaal absoluut niet verkeerd in elkaar. De vocals zijn wel wat minder inderdaad, maar wil deze graag een keer live horen.


Ze hebben aardig wat tijd in deze track gestoken.
Gister avond heeft hij hem pas afgemaakt, en hij klonk live erg vet! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 09:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had van mij niet gehoeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 11:30 
 
Hardtraxx Addict

Taxi schreef:
Je hoort gewoon dat er enorm veel werk in deze track zit. Vind dat men hier altijd een beetje snel is met oordelen. Ik zeg niet dat dit mijn favoriete nummer van 'm is, maar het zit allemaal absoluut niet verkeerd in elkaar. De vocals zijn wel wat minder inderdaad, maar wil deze graag een keer live horen.


Dus hoe meer werk erin zit hoe beter de plaat? Alsof tijd daar iets mee te maken heeft haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 11:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan me wel bekoren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 12:03 
 
Hardtraxxer

Zit wel een lekkere drive in :) Geslaagde collab na Indoctrination!
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks