Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 19:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Artiest: Ran-D

Track(s): The Twilight Zone (Q-base 2013 O.S.T)

Sample/video:

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 19:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

lekker trackje hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 20:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Piano stukje is erg vet, daarna meh.. Ran-D. Nog niet overtuigd, maar komt wellicht nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 20:16 
 
Hardtraxx Veteran

Verbaast dat dit van Ran-D is, klinkt geweldig :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 20:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind hem erg op Soundstorm lijken. Vind het ook niet iets voor Ran-D, misschien maakt hij het Scantraxx anthem wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 20:29 
 
Hardtraxx Veteran

TondH schreef:
Vind hem erg op Soundstorm lijken. Vind het ook niet iets voor Ran-D, misschien maakt hij het Scantraxx anthem wel.


Ran-D staat onder contract bij A2 Records wat een onderdeel is van Scantraxx, dus dat lijkt me wel. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 20:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
TondH schreef:
Vind hem erg op Soundstorm lijken. Vind het ook niet iets voor Ran-D, misschien maakt hij het Scantraxx anthem wel.


Ran-D staat onder contract bij A2 Records wat een onderdeel is van Scantraxx, dus dat lijkt me wel. :P


Ja, maar het lijkt me dat dit het Open Air anthem is en dat deze artiest nog bekend moet worden gemaakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 21:48 
 
Hardtraxxer

TondH schreef:
Vind hem erg op Soundstorm lijken.


Precies dit, en aangezien ik Soundstorm vet vind, deze dan ook. Eindelijk weer eens iets fatsoenlijks van Ran-D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 22:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mrbubble456 schreef:
TondH schreef:
Vind hem erg op Soundstorm lijken.


Precies dit, en aangezien ik Soundstorm vet vind, deze dan ook. Eindelijk weer eens iets fatsoenlijks van Ran-D.

Klinkt lekker idd. Eindelijk iets origineels van Ran-D ook. Totaal andere sounds dan hij normaal gebruikt. Es gefällt mir gut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt erg vet en totaal vernieuwend voor Ran-D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 22:56 
 
Hardtraxx Veteran

Heeerlijk Ran-D veruit me favoriete mainstream artiest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 10:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:

Klinkt lekker idd. Eindelijk iets origineels van Ran-D ook. Totaal andere sounds dan hij normaal gebruikt. Es gefällt mir gut.


Dit! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 11:01 
 

O S T staat voor..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij Original Sound Track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 11:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt goed. Mis een klein beetje power, maar klinkt vooralsnog als een flink verbeterde versie van Soundstrom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 11:07 
 

Lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doet me echt totaal niks. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 12:02 
 

3000x beter dan G4H en Adaro. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 12:11 
 
Hardtraxx Newbie

Dit lijkt niet eens op Ran-D dacht meer aan Bass Modulators!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 13:04 
 
Hardtraxxer

hoop dat de vocals alleen voor de trailer zijn. Dat 'enter' is facking irritant.
voor de rest een heerlijke track
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 14:08 
 
Hardtraxx Veteran

Kicks komen totaal niet door. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 16:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind er geen kut aan

Melodie is veel te random, leadsynth is simpel, braafjes en de kicks zijn wel ok. Jammer dat Ran-D zo op safe speelt met dit anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 17:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Piano riedeltje is wel leuk, jammer dat de kicks omhoog gaan ipv omlaag.
Klinkt verder wel oke :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Slap, veel te vrolijk en standaard.

Die van Frontliner was nog best origineel en leuk vorig jaar, maar 't wordt veel te vrolijk allemaal. Ik mis power bij Q-Base de laatste tijd. Hoop dat in de line-up wel wat rauwere namen staan dan Ran-D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 18:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De sfeer van de anthems is wel drastisch veranderd idd. Lost In Dreams had altijd iets mysterieus (voor mij dan), dit niet, Symbols (hoe vet die track ook was) ook niet.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks