Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 20:15 
 
Hardtraxxer

Dit kan geen anthem zijn.

Lost in Dreams was wel vet, en de vele remixes ook. Had daar dan iets mee gedaan Randy :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Ik mis power bij Q-Base de laatste tijd. Hoop dat in de line-up wel wat rauwere namen staan dan Ran-D


Sorry hoor, maar dit is gewoon een domme comment. Je hebt sowieso minstens 5 areas (Hangar, TiH, PRSPCT, USB, Paradox) die elke seconden harder gaan dan Ran-D en wie weet wat er nog meer bij komt. En dat de mainstream van tegenwoordig slappe hap is mag bekend zijn toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 20:43 
 
Hardtraxx Newbie

Meehhh , vind het niks voor Ran-D dit nummer... hij kan beter

Vind zelf persoonlijk Symbols en Lost In Dreams beter..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 21:10 
 

Steffnov schreef:
G1LL schreef:
Ik mis power bij Q-Base de laatste tijd. Hoop dat in de line-up wel wat rauwere namen staan dan Ran-D


Sorry hoor, maar dit is gewoon een domme comment. Je hebt sowieso minstens 5 areas (Hangar, TiH, PRSPCT, USB, Paradox) die elke seconden harder gaan dan Ran-D en wie weet wat er nog meer bij komt. En dat de mainstream van tegenwoordig slappe hap is mag bekend zijn toch?


Met mainstream bedoel je tegenwoordig toch juist niet de headhunterz en wildstylez maar juist het rauwe, omdat iedereen de melodieën maar niks vindt? :P
Dan ben ik het met je eens dat de mainstream slappe, natte kut is.

Dit is een awesome anthem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2013 11:24 
 
Hardtraxx Veteran

zwakjes dit.. Krijg hier niet eens het Q-Base gevoel bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2013 18:02 
 
Hardtraxx Elite

Slechtste Q-Base anthem ooit! Zaaddodende rip-off van Soundstorm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2013 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
G1LL schreef:
Ik mis power bij Q-Base de laatste tijd. Hoop dat in de line-up wel wat rauwere namen staan dan Ran-D


Sorry hoor, maar dit is gewoon een domme comment. Je hebt sowieso minstens 5 areas (Hangar, TiH, PRSPCT, USB, Paradox) die elke seconden harder gaan dan Ran-D en wie weet wat er nog meer bij komt. En dat de mainstream van tegenwoordig slappe hap is mag bekend zijn toch?


Hangar elke seconde harder dan Ran-D? Vorige keer stonden Omegatypez daar ook... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2013 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Steffnov schreef:
G1LL schreef:
Ik mis power bij Q-Base de laatste tijd. Hoop dat in de line-up wel wat rauwere namen staan dan Ran-D


Sorry hoor, maar dit is gewoon een domme comment. Je hebt sowieso minstens 5 areas (Hangar, TiH, PRSPCT, USB, Paradox) die elke seconden harder gaan dan Ran-D en wie weet wat er nog meer bij komt. En dat de mainstream van tegenwoordig slappe hap is mag bekend zijn toch?


Hangar elke seconde harder dan Ran-D? Vorige keer stonden Omegatypez daar ook... :P

En tijdens breaks zal het ook vast wel eens zachter gaan, maar je snapt mijn punt ;) niet dat je me veel in de hangar zult vinden ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2013 20:13 
 
Hardtraxxer

Ik vind het een heerlijke plaat, deze doet me veel meer dan de Defqon- en Decibel anthems van dit jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2013 22:45 
 
Hardtraxx Addict

Prachtige plaat al, wat er tot nu toe te horen is dan. Ran-D is aan een interessante ontwikkeling bezig met zijn sound design. Dit klinkt, net als I Need You, totaal niet dat saaie stijltje van pakweg een jaar geleden. Hopelijk zet hij dit door en mag hij een keer een groot feest afsluiten volgend jaar, dat gun ik hem wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 17:46 
 
Hardtraxx Addict

Heer-lijke track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Live deed deze plaat me helemaal niks, thuis vind ik het best wel een leuke melodie ^^

Edit: Ran-D - The Twilight Zone
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 16:04 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 16:18 
 
Hardtraxx Veteran

Intro klonk veelbelovend maar de rest vind ik echt 10 keer niks. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 16:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Absoluut geen Ran-D fan maar dit is echt gruwelijk fijn zeg :loving:
Eerste keer al verkocht :$

Heerlijke drive, leuke typische Ran-D mid-intro, pitch omlaag rond 02:00 is bruut :oh: , fijne break en dan óók nog zo'n heeeerlijke melo in de climax :D

Enige minpuntje wat ik kan bedenken is pitchkick in de climax, maar die nemen we maar voor lief :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
Slechtste Q-Base anthem ooit! Zaaddodende rip-off van Soundstorm.

Exact mijn gedachten. Doet me werkelijk niks. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 16:33 
 

Kicks zijn een keer fatsoenlijk. Climax is meeeh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 16:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt een super vette dikke track. Melodie _O_
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 17:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

'Wel leuk', maar meer ook niet. Melodie is wel lekker, maar de kicks vind ik niet lekker luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 17:14 
 
Hardtraxx Addict

In ieder geval vele male beter dan Decibel en Defqon Atnhem van dit jaar :) Vind melodie alleen niet helemaal lekker samenhangen met de intro.. die is echt lekker! prima kicks etc. melodie vind er niet heel goed bijpassen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 17:49 
 
Hardtraxxer

Die Intro is heel vet, net zoals de Melodie alleen jammer van Kicks. Maar omdat ik de Melodie heel lekker vind stoor ik me niet zo aan de kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 18:18 
 
Hardtraxxer

ja dik !
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 18:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Absoluut geen Ran-D fan maar dit is echt gruwelijk fijn zeg


Ik sluit me hier bij aan, en dan is "absoluut geen fan" nog licht uitgedrukt. Erg verrast hoe vet deze track is geworden, gaaf concept ook met dat twilight - light gebeuren.

Veel energie in de mid en vette sounds. De kicks stoor ik me niet zo aan eigenlijk, alleen de synth in de climax wordt me na een paar keer wel iets te zeurderig. Ondanks dat deze track zich bij lange na niet kan meten met Symbols vind ik het toch zeker een geslaagd anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ergens lijkt dit op Soundstorm, alleen geeft dit nummer me wel een hardstyle gevoel, kippenvel!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2013 10:35 
 
Hardtraxxer

Vette mid maar climax is wat saai en mist vooral power :P
Maar vind dat ran-d weer op de weg terug is na een slechte periode :)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks