Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Minus Militia

Track(s): Defqon.1

Sample/video:


Bron: Minus Militia Facebook

-----------------------------------------

Vind dit zo jammer hè... Klinkt imo nergens naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan die oldschool sounds wel waarderen, maar dit was inderdaad gewoon niet nodig geweest..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 21:01 
 
Hardtraxx Veteran

:sick: :sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 21:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

die atoombommen :lol:

Denk niet dat ik weggeblazen wordt van deze track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 21:06 
 
Hardtraxxer

Godverdomme wat slecht dit. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 21:10 
 

wat slecht dit :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 21:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Ik heb het idee/gevoel dat zij pas laat de indruk hebben gekregen dat ze eigenlijk met iets nieuws moeten komen op Defqon, en nu snel dit maar even in elkaar hebben geprutst. Of zit mijn gevoel er compleet naast haha? :P

Denk dat je wel eens gelijk kunt hebben. Als je deze maand op de mainstage van Defqon en Intents staat, moet je in mijn ogen met nieuwe platen komen. Het was beter geweest om een geheel nieuwe track te produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 21:21 
 
Hardtraxx Elite

Zo de tering, wat is dit slecht. De eerste climax klinkt gewoon WEER hetzelfde als climax van Reign Supreme en Be Prepared. Wat een overhypte drama producers... Wat een drama.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 21:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is geen Remix.

Track naam is Minus Militia - Defqon.1!

Bron : Radical's facebook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 21:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beetje simpel nummertje zo. Desalniettemin zou ik dit live denk ik wel een leuk plaatje vinden met die melodie vanaf 1:23 in dit filmpje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 21:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Zo de tering, wat is dit slecht. De eerste climax klinkt gewoon WEER hetzelfde als climax van Reign Supreme en Be Prepared. Wat een overhypte drama producers... Wat een drama.

Vind dit ook niet de sterkste track, maar Crypsis en Radical Redemption zijn geen 'drama producers'. Chain Reaction ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
hotymoty schreef:
Zo de tering, wat is dit slecht. De eerste climax klinkt gewoon WEER hetzelfde als climax van Reign Supreme en Be Prepared. Wat een overhypte drama producers... Wat een drama.

Vind dit ook niet de sterkste track, maar Crypsis en Radical Redemption zijn geen 'drama producers'. Chain Reaction ook niet.


Nee maar wel inspiratieloze producers als MM zijnde. Enkel gerecyclede sounds in deze track. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 21:32 
 
Hardtraxx Elite

RadicelArmy schreef:
hotymoty schreef:
Zo de tering, wat is dit slecht. De eerste climax klinkt gewoon WEER hetzelfde als climax van Reign Supreme en Be Prepared. Wat een overhypte drama producers... Wat een drama.

Vind dit ook niet de sterkste track, maar Crypsis en Radical Redemption zijn geen 'drama producers'. Chain Reaction ook niet.

Haha Crypsis is afgelopen 2 jaar helemaal niks meer.. Radical Redemption solo vind ik 90% ook wel dik laatste tijd maar met MM is het echt drama. Chain Reaction produceert amper... daar hoor je helemaal niks meer van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap ook echt niet wat zo'n CR bijvoorbeeld in de blue doet op zaterdag inderdaad. Komt helemaal niets uit zijn studio..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 21:38 
 
Hardtraxx Veteran

Nee dit klinkt echt teleurstellend
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 21:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Snap ook echt niet wat zo'n CR bijvoorbeeld in de blue doet op zaterdag inderdaad. Komt helemaal niets uit zijn studio..

Hier ben ik het dan wel weer mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 21:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

In ieder geval leuk dat ze iets speciaal voor DefQon doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Betere audiokwaliteit!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
In ieder geval leuk dat ze iets speciaal voor DefQon doen.


Ja pluspunt voor dit. Edits/tracks voor een (grote) boeking kan ik altijd wel waarderen. Uitvoering alleen stukken minder bij deze.. Voelde meer zoals hierboven al vermeld: 'Oh we hebben nu al tijdje niets nieuws geproduceerd als MM en er komt weer een grote boeking aan, even wat in elkaar flansen.' :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 21:56 
 

Paultheone schreef:


Betere audiokwaliteit!!!!


nah klinkt nog steeds kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
chas1n schreef:
Snap ook echt niet wat zo'n CR bijvoorbeeld in de blue doet op zaterdag inderdaad. Komt helemaal niets uit zijn studio..

Hier ben ik het dan wel weer mee eens.

vind dat hij altijd wel leuke setjes neerzet, paar oude knallers van zichzelf tussen door, een of twee nieuwere eigen tracks, paar nieuwe tracks van de minus is more stal en een of twee minus militia nummers..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 22:08 
 

RadicelArmy schreef:
chas1n schreef:
Snap ook echt niet wat zo'n CR bijvoorbeeld in de blue doet op zaterdag inderdaad. Komt helemaal niets uit zijn studio..

Hier ben ik het dan wel weer mee eens.


Wordt allemaal op het Q-Dance hoofdkantoor voor een langere termijn bepaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 23:23 
 
Hardtraxx Veteran

Wat is dit voor bende dan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha sorry maar ik vind hem echt heel erg vet :$ Geen overdreven screech, lekker tempo'tje, typische kick, maar niks mis mee :P Vind die "oldschool" sounds wel vet...

Ben dit over 2 weken weer vergeten, maar op het eerste gehoor vind ik het gewoon best een lekker nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 23:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het is duidelijk dat er meer tijd in het filmpje is gestoken dan het nummer zelf :D
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks