Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 23:57 
 
Hardtraxx Veteran

yowan schreef:
RadicelArmy schreef:
chas1n schreef:
Snap ook echt niet wat zo'n CR bijvoorbeeld in de blue doet op zaterdag inderdaad. Komt helemaal niets uit zijn studio..

Hier ben ik het dan wel weer mee eens.

vind dat hij altijd wel leuke setjes neerzet, paar oude knallers van zichzelf tussen door, een of twee nieuwere eigen tracks, paar nieuwe tracks van de minus is more stal en een of twee minus militia nummers..

Ben het hier mee eens. Vind zijn setjes altijd erg goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 00:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beetje dezelfde melodie als Nothin' like the oldschool?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 00:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarom komt die melodie me zo bekend voor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 00:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hadden er meer uit kunnen halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 01:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Scarzor schreef:
Beetje dezelfde melodie als Nothin' like the oldschool?

Heeft ie veel van weg inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 05:40 
 
Hardtraxxer

Niet heel bijzonder, maar verder wel prima nummertje. Al dat gezeur over gerecycelde sounds... Dit is gewoon hun sound, net zoals alle artiesten dat bijvoorbeeld hebben. Had misschien dus iets origineler kunnen zijn maarja. Zal het live wel goed doen imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 07:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dopaminer schreef:
Niet heel bijzonder, maar verder wel prima nummertje. Al dat gezeur over gerecycelde sounds... Dit is gewoon hun sound, net zoals alle artiesten dat bijvoorbeeld hebben.

Er zijn zat artiesten die heel wat minder, of op een andere manier, recyclen hoor maat
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 09:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

iRon schreef:
Scarzor schreef:
Beetje dezelfde melodie als Nothin' like the oldschool?

Heeft ie veel van weg inderdaad.


Was ook het eerste waar ik aan dacht, vind de plaat verder wel gaaf :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 10:21 
 
Hardtraxx Addict

Inspiratieloze zooi dit man, ja klinkt miss wel geinig maar is niks vernieuwends of wat dan ook, sounds die ze al vaak gebruikt hebben en de track pakt me op geen enkel moment beetje jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben wel fan van die ouderwetse sounds, dat maakt het wel tof. Verder niet echt heel boeiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 12:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind deze wel lekker eigenlijk, simpel maar effectief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 13:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik vind de eerste helft van de track erg vet, echt echt heel gaaf eigenlijk :$, die zachte screetch op de achtergrond heeft wat.. tweede helft vind ik niet meer zo boeiend, opzich wel lekker voor de drive maar thats it.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 13:21 
 
Hardtraxxer

fflkkr schreef:
Vind deze wel lekker eigenlijk, simpel maar effectief.


Dit dus.
Het is niet echt slecht ofzo.. Maar ook niet heel goed.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 14:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beetje simpel maar niet verkeerd, vind Masters toch klinken alsof er een stuk meer tijd in is gestopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 15:12 
 

:bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thermus schreef:
Beetje simpel maar niet verkeerd, vind Masters toch klinken alsof er een stuk meer tijd in is gestopt.

daar is alleen maar tijd gebruikt om te produceren, het idee was er namelijk al:

1:40

Verder wat een verschrikkelijk nummer. Inderdaad alsof ze er te laat achterkwamen dat ze wel met een nieuwe track aan moesten komen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hun sets worden ook zo onsamenhangend als wat. Voor elk feest waar ze draaien maken ze 1 nummer: Endless Void (Hard Bass vocal), Genesis (Supremacy Vocal), Witness the Thunder (Australia tour), Masters (Master of Hardcore) en nu deze.

Als ze dit allemaal achter elkaar draaien vergeet je bijna op welk feest je bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 17:47 
 
Hardtraxxer

Chroman schreef:
Hun sets worden ook zo onsamenhangend als wat. Voor elk feest waar ze draaien maken ze 1 nummer: Endless Void (Hard Bass vocal), Genesis (Supremacy Vocal), Witness the Thunder (Australia tour), Masters (Master of Hardcore) en nu deze.

Als ze dit allemaal achter elkaar draaien vergeet je bijna op welk feest je bent.


xd xd xd Klopt wel idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 20:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Thermus schreef:
Beetje simpel maar niet verkeerd, vind Masters toch klinken alsof er een stuk meer tijd in is gestopt.

daar is alleen maar tijd gebruikt om te produceren, het idee was er namelijk al:
filmpje

Wow inderdaad ja, die had ik er zelf niet uitgehaald
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 01:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Om even lekker tegendraads te doen.

De track op zich vind ik wel wat hebben.
Ja hij is enorm simpel en klinkt weer enorm geforceerd naar die militantjes door de vocalen en alles net even een "harder" tandje er aan te geven.

Maar als ik puur naar de kicks en synth kijk, aardig.
Als ik naar het idee en de rest kijk, kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 09:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Live vast leuk, maar verder niet bijzonder.. Jammer. Vind dat ze na hun album bijzonder weinig vette dingen hebben gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 09:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

de fanbois zullen hier wel hard op gaan ;)

Ik had toch liever Crypsis live alleen zien staan :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 15:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Haha sorry maar ik vind hem echt heel erg vet :$ Geen overdreven screech, lekker tempo'tje, typische kick, maar niks mis mee :P Vind die "oldschool" sounds wel vet...

Ben dit over 2 weken weer vergeten, maar op het eerste gehoor vind ik het gewoon best een lekker nummer.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks