Omhoog/omlaag gaan/ pitchkick is niet mijn definitie van een stuiterkick. Maar dan zal ik 't wel verkeerd begrepen hebben.p-stylez wrote:Je hoort ze toch omhoog/omlaag gaan.. dat hoor je zelfs met iphone geluid nog.Taxi wrote:Dat kun jij in deze kwaliteit al horen?Lyst wrote:Wat een stuiterkicks weer
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
Dakpan wrote:Klinkt als 1 lange mid-intro.
Ik vind deze nu al dik, ben benieuwd hoe ie op (waarschijnlijk) Decibel klinkt! 
Klinkt echt supervet! Zoals bijna altijd bij Ran-D zit er een heerlijke drive in.
Kicks kan ik nog niet echt over oordelen, maar klinken niet verkeerd.
-
I
volgens mij weer een lekkere knaller 
Kijken of ik hem op The Qontinent meepak, daarna pas oordelen!
Hoorde deze ook al op Bass Academy. Best een lekker nummertje, maar weer irritante vocals. En waarom lijkt het bij nieuwe tracks van Ran-D altijd alsof ik het al 10 keer heb gehoord...
malle wrote:Klinkt echt supervet! Zoals bijna altijd bij Ran-D zit er een heerlijke drive in.
Nee je hebt me wel goed begrepen.Taxi wrote:Omhoog/omlaag gaan/ pitchkick is niet mijn definitie van een stuiterkick. Maar dan zal ik 't wel verkeerd begrepen hebben.p-stylez wrote:Je hoort ze toch omhoog/omlaag gaan.. dat hoor je zelfs met iphone geluid nog.Taxi wrote:Dat kun jij in deze kwaliteit al horen?
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
haha dat laatste heb ik ook een beetje. hoorde hem idd ook bij bass academy en een week later op dominator en vroeg me geen een keer af welk nummer het was, alsof hij me al bekend voorkwam.Nando wrote:Hoorde deze ook al op Bass Academy. Best een lekker nummertje, maar weer irritante vocals. En waarom lijkt het bij nieuwe tracks van Ran-D altijd alsof ik het al 10 keer heb gehoord...
Echt precies stijltje waar ik van hou! 
Word niet gedraaid op DB.dylanleijten wrote:Ik vind deze nu al dik, ben benieuwd hoe ie op (waarschijnlijk) Decibel klinkt!
Dit omdat hun met Gunz For Hire live-act geen solo tracks draaien.
-
RHardtraxxer
- 162 posts member since 2010
- last seen Apr 2017
Klinkt wel leuk van wat ik kan horen. maar kan hier nog te weinig uit opmaken 
-
BHardtraxx Newbie
- 10 posts member since 2011
- last seen Apr 2012
2:17 - 2:20 typisch ran-d! Vette plaat
-
AHardtraxxer
- 191 posts member since 2009
- last seen Apr 2012
Klinkt weeral lekker! Ik vind de man geweldig 
Als ik het nog goed onthouden heb, zei Wouter (MC Da Syndrome) tegen mij dat die eind augustus/begin september uitkomt.. 
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Waarschijnlijk omdat hij en heel veel produceert de laatste tijd en omdatNando wrote:Hoorde deze ook al op Bass Academy. Best een lekker nummertje, maar weer irritante vocals. En waarom lijkt het bij nieuwe tracks van Ran-D altijd alsof ik het al 10 keer heb gehoord...
zijn sound niet heel uiteenlopend is (vind ik persoonlijk).
Zijn nummers zijn vaak wel van goede kwaliteit (hier ga ik sowieso reacties op krijgen),
behalve de vocalen dan! In deze plaat vind ik ze niet storend overigens.
-
DHardtraxxer
- 225 posts member since 2010
- last seen Feb 2025
The Rise wel leuk nummertje
Op Dreamfields ook langs horen komen. Niet bijzonder imo 
misschien dat een andere dj dit nummer wel draait, wie weet.. hoop het wel in ieder gevalRoells wrote:Word niet gedraaid op DB.dylanleijten wrote:Ik vind deze nu al dik, ben benieuwd hoe ie op (waarschijnlijk) Decibel klinkt!
Dit omdat hun met Gunz For Hire live-act geen solo tracks draaien.
-
I
hopelijk hoor ik hem volgende week langskomen bij decibel 
-
BHardtraxxer
- 135 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
klinkt echt heeerlijk
-
GHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Apr 2012
Ik hoor hem nu bij The Magic Show!! Geweldige track. Het stukje in dit filmpje is nog niet alles. Hij gaat nog verder... Meer teksten en een melodietje, pitchkicks en de typische sound van Ran-D. Geslaagd!!!