Last edited by Duruz on 12 Dec 2011 18:11, edited 2 times in total.
Related topics
- View the latest post: Donkey Rollers - Donkey Rollers E.P. (FUSION054-5)
- View the latest post: Nuracore @ The Donkey Foundation (Donkey Rollers Tribute)
- View the latest post: Donkey Rollers - Immeasurably (Axe Loves The Donkey Bass Edit)
- View the latest post: Rammstein - Du Hast (Outblast & Korsakoff Live Auf Syndicate Edit)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Achteraf klinkt deze plaat wel bazig, de teksten zijn echt ziek en dan lekker mee schreeuwen.
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
DJ tool zeker?
-
A
Klinkt niet heel vet als de kick in de climax komt icm de vocals. Wat ik van het filmpje kan horen.
Ik vind hem op tot nu toe wel heeeel erg vet klinken. Lekkere agressieve sfeer! 
Zo'n gevoel had ik ook, komt een beetje vaag overAlmighty wrote:Klinkt niet heel vet als de kick in de climax komt icm de vocals. Wat ik van het filmpje kan horen.
-
S
Kweet niet wat ik van die vocalen moet denken, maar hij beukt zo te horen filiaal 
-
T
Dit zal me pa zelfs tof vinden denk ik.
Klonk echt bruut zaterdag! Ben niet zo'n fan van die vocalen, maar verder erg dik 
Ik vond deze plaat toch wel erg lekker zaterdag hoor! 
Verschrikkelijk zeg. Als dit nummer gewoon de 'normale' duistere DR teksten had + niet die domme gitaar richting de outro was het al een stuk beter.
Dit was echt fuckin geniaal
meesterwerkje weer!
Kan het zo nog niet echt goed beoordelen, maar Donkeys kennende zal het gewoon wel weer een brute plaat zijn.
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Vocals knippen, break iets aanpassen vanwege de vocals misschien...
Dat zou top zijn.
Haha, heb deze zaterdag mee gekregen. Wat een heerlijk vaag nummer
Maar die vocals hoeven van mij niet, enige smetje hierop.
stefaneke wrote:Kweet niet wat ik van die vocalen moet denken, maar hij beukt zo te horen filiaal
-
S
NaarDeQlote wrote:
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Klinkt wel leuk, eerst even een keer op fatsoenlijke kwaliteit luisteren
Off topic: Ik dacht dat hier altijd werd geroepen dat iedereen op Decibel stil staat/ stond,
maar als ik dit zie is het niet veel beter! En niet komen met de smoes dat het een nieuwe plaat is!
Off topic: Ik dacht dat hier altijd werd geroepen dat iedereen op Decibel stil staat/ stond,
maar als ik dit zie is het niet veel beter! En niet komen met de smoes dat het een nieuwe plaat is!
denk dat je het niet zo goed kan zien op dit filmpje, want het ging toch aardig los tijdens deze plaat en ik stond toen vlak bij degene die t hele nummer gefilmd heeft 
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Oke, dan heb ik niks gezegd!
Hoorde ook al dat het (te) druk was,
misschien speelt dat ook mee?!
misschien speelt dat ook mee?!
Jaa hooor?!? Donkeys hebben het voor elkaar van Rammstein een remix te maken? 
Wel bijzonder dat ze deze plaat pakken om wat mee te doen. Is toch wel ongebruikelijk te noemen. Met die koorgeluiden is het wel echt een DR-sfeertje wat over deze plaat hangt!
Klinkt echt niet verkeerd op het eerste gehoor. Zeer graag meer horen!
Klinkt echt niet verkeerd op het eerste gehoor. Zeer graag meer horen!