Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 22:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Erg dikke plaat! die sfeer die er in zit :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 19:13 
 
Hardtraxx Newbie

Dikke plaat! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2014 00:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Heb normaal niks met RR maar dit is wel een heerlijke track :$


Mee eens! Die melo is zo fijn! In de nieuwe Minus Militia hoor je ook veel invloeden van Radical Redemption die zeer fijn klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2014 07:43 
 
Hardtraxx Elite

Lekker hoor ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2014 18:07 
 
Hardtraxx Addict

Heerlijke melodie zeg! Totaal geen RR fan, maar dit is goedgekeurd :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2014 12:21 
 
Hardtraxx Veteran

Vetjes maar die kick is niks zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2014 14:02 
 

waar haalt iedereen dat euforische vandaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 15:06 
 
Hardtraxx Veteran

Laatste reupload(denk ik xd)
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks