Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 12:38 
 
Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Enorm vette track, misschien wel z'n vetste tot nu toe samen met God's Child.

Mee eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb normaal niks met RR maar dit is wel een heerlijke track :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 13:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gruwelijk vet dit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 15:39 
 

Hij stijgt weer in mijn lijstje, heerlijke plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 12:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kicks nog steeds niet mooi zuiver, maar wel een heerlijke sfeer in deze track. Vet dat hij eens iets anders probeert!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 12:26 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik vind de "melodie" in deze track wel sterk. Maar vind de elementen niet echt op elkaar aansluiten; er zit een heel gat tussen de synth en de bassline. Ook ben ik bang dat het in HQ nog steeds zo klinkt als nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 12:36 
 
Hardtraxx Veteran


@28:17

Whoa, dikke melodie alleen vind ik de kick wat minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 12:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eindelijk een plaat van RR die me eens weet te pakken! Een heerlijke melodieuze plaat! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 13:30 
 

Qlown schreef:
alleen vind ik de kick wat minder.

Tja dat is gewoon zijn stijl, dit soort kicks. Is ook wel weer wat voor te zeggen dat ie daar aan vast houdt met zo'n melodieuze track, en waarom zou ie dat ook niet doen :P.
Ik vind m ook in hq erg vet, en dat valt me alleszins mee! Onze Joey is leuk bezig de laatste tijd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 13:42 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Best prima :) en dat zeg ik niet zo snel bij de huidige raw (hokjes >.<)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 15:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sowieso een pluspunt voor RR dat hij weer eens wat nieuws probeert, en wat mij betreft nog geslaagd ook! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 16:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Man man man wat een heerlijke plaat dit, hier komt hij echt op het juiste moment mee.
Enige minpuntje is dat ik liever een andere kick had gezien maar ik zie het door de vingers. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kick is niet zo tof op m'n speakers hier, maar verder een lekkere track :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 17:41 
 
Hardtraxx Veteran



ThaBomba. schreef:
Heb normaal niks met RR maar dit is wel een heerlijke track :$

Dit. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 19:45 
 
Hardtraxx Addict

Echt een heerlijke melodie en in combinatie met de klank van die korte kicks is het een fijn geheel :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Kick is niet zo tof op m'n speakers hier, maar verder een lekkere track :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg vette sfeer en vocal! Die melodie is ook echt heerlijk! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 20:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dikke track! Toch wel een van de betere van Radical de laatste tijd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele fijne track :oh: Toff melodie en vocalen. Kick is enige minpuntje helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 12:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo, verassend dit. :thumbup:
Vind dit stukken beter dan de overige meuk die hij uitbrengt.

Alleen, jammer en helaas, als je de vocalen beluisterd zou je haast denken dat dit weer een anti-ode is. Maar ik zal hier maar niet op verdergaan he :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klinkt wel vet :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 17:58 
 
Hardtraxxer

+1 voor de poging, maar het klinkt te rommelig/onzuiver voor mij om 'm echt mooi te noemen, zoals altijd bij Radical helaas... maar ondanks dat, meer van dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 21:39 
 
Hardtraxx Addict

Track heeft zeer veel potentie, maar vind de melodie nogal schel klinken en de kicks vind ik ook niet zo vet.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks