Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 14:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Minus Militia

Track(s): Retaliate?

Sample/video: http://www.youtube.com/watch?v=umIoFf0K ... e=youtu.be

@6:20 ongv

Bron: Twitter radical (Zie onderstaand bericht)


:bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 15:02 
 
Hardtraxx Newbie

Wat een enorme bak met drive zeg! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 15:09 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb zon gevoel dat deze Retaliate heet.

Dvyv33 schreef:
Wat een enorme bak met drive zeg! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 15:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geen idee hoe ik hem insluit, had de S van https al weggehaald maarja.
Dat denk ik ook, maarja dat dacht ik ook met Witness the Attack (heet dus United from the Start)

Mitzinator schreef:
Ik heb zon gevoel dat deze Retaliate heet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 15:13 
 
Hardtraxx Veteran

henkfct schreef:
Geen idee hoe ik hem insluit, had de S van https al weggehaald maarja.

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo dit klinkt wel heel dik zo lq. Voor het eerst echt benieuwd naar een Radical Plaat. Wat een sounds gek, nu hoop ik dat ie hq ook zo klinkt als ik hoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 15:16 
 
Hardtraxx Veteran

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 15:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt een beetje als zijn oudere Annihilate stijltje als je het mij vraagt :thumbup: Wil meer van dit graag! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 15:47 
 
Hardtraxx Newbie

heb m ff uit t filmpje geknipt en op soundcloud gezet voor de handigheid :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje weer zn oudere stijltje. Bevalt me wel. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 16:12 
 
Hardtraxx Newbie

een kleine gok, Angerfist - retaliate (Radical Redemption remix)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Zo dit klinkt wel heel dik zo lq.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 17:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RR is weer op de weg terug, sinds Brutal 3.0 heeft hij me niet meer weten te boeien.. dit boeit me dan wel weer iets meer maar vind het alsnog niet veel aan... helaas maar misschien komt het door LQ :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 18:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben benieuwd. Toch ondertussen al behoorlijk veel tracks die hij al op de plank heeft liggen. Hoop inderdaad dat hij wat meer tracks gaat maken als uit 't Annihilate album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 18:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dvyv33 schreef:
heb m ff uit t filmpje geknipt en op soundcloud gezet voor de handigheid :P



beste
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze was dik live! Screeches klonken wel een beetje 'dun' i.m.o., maar wellicht klinkt dat veel beter in HQ. Sowieso vind ik de sfeer heel erg vet en het vocal werk klinkt heel cool! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2014 10:09 
 
Hardtraxx Addict

WTF ook echt 21min gaan filmen :lol: gaat ondertussen niet eens los ofzo,
En dan nog dat JOOOEEEYYYY JOOEEEYYY alsof het een wereld ster is hahaha AAAAAHHHH LOOOK AT MEEEEE!! :cry: :cry: :cry:
Ahum sorry kon het even niet laten :x

OT: track klinkt lekker zit een goed sfeertje in :thumbup: verder niet echt bijzonder ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2014 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dvyv33 schreef:
heb m ff uit t filmpje geknipt en op soundcloud gezet voor de handigheid :P



laatste stuk is gewoon Darkness is Calling die er doorheen gemixt wordt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2014 18:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

CiRiXxX schreef:
WTF ook echt 21min gaan filmen :lol: gaat ondertussen niet eens los ofzo,
En dan nog dat JOOOEEEYYYY JOOEEEYYY alsof het een wereld ster is hahaha AAAAAHHHH LOOOK AT MEEEEE!! :cry: :cry: :cry:
Ahum sorry kon het even niet laten :x

OT: track klinkt lekker zit een goed sfeertje in :thumbup: verder niet echt bijzonder ofzo



hahahaha dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 04:22 
 
Hardtraxx Newbie

Rickzel schreef:
Dvyv33 schreef:
heb m ff uit t filmpje geknipt en op soundcloud gezet voor de handigheid :P



laatste stuk is gewoon Darkness is Calling die er doorheen gemixt wordt...


Ja, nou en?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:

Bedankt voor de toevoeging. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 15:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vernieuwend!








:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 13:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Normaal ben ik niet zon fan van zijn producties, maar dit was wel echt ziek vet afgelopen zaterdag!
Een bak drive met lekkere kicks. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 13:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben er over het algemeen ook wel klaar mee met RR. Maar godverdomme, dit is echt wel enorm ziek. Ik krijg al kippenvel van die screeches + kickrolls in dat filmpje. Hopen dat ik hem snel live eens hoor :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 15:08 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Dit is een nieuwe Minus Militia plaat.

Bron Twitter Radical : https://twitter.com/RdclRedemption/stat ... 5890410496
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks