Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 19:18 
 

Klinkt gewoon als een Radical plaat eigenlijk.. Maar goed, ik ben helemaal klaar met Radical Redemption en Minus Militia (al een tijdje). Toch moet ik eerlijk zeggen, toen ik deze hoorde op de afterparty op Decibel stond ik wel even te kijken. Dikke plaat. De screeches geven een ontzettende bak met drive mee, en ik ben ook wel eens blij met GEEN triplets :P (hoe noem je het dan, ... ipv triplets? Vraag ik me al een tijdje af :P ) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 19:38 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Klinkt gewoon als een Radical plaat eigenlijk.. Maar goed, ik ben helemaal klaar met Radical Redemption en Minus Militia (al een tijdje). Toch moet ik eerlijk zeggen, toen ik deze hoorde op de afterparty op Decibel stond ik wel even te kijken. Dikke plaat. De screeches geven een ontzettende bak met drive mee, en ik ben ook wel eens blij met GEEN triplets :P (hoe noem je het dan, ... ipv triplets? Vraag ik me al een tijdje af :P ) .

Ja idd dat idee had ik ook tot ik dit las.. Ze hadden het beter 'Radical Militia' kunnen noemen :lol:
Hoorde hem tijdens zijn live set maar dat klapte er goed op.
Zou het echt niet weten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja het is weer makkelijk scoren hier :D Makkelijk om alles van MM en RR te bashen, puur omdat het niet meer stoer is op Hardtraxx. Hij heeft onwijs dikke platen gemaakt waar iedereen van stond te kijken de afgelopen jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 22:18 
 

wieringen schreef:
Ja het is weer makkelijk scoren hier :D Makkelijk om alles van MM en RR te bashen, puur omdat het niet meer stoer is op Hardtraxx. Hij heeft onwijs dikke platen gemaakt waar iedereen van stond te kijken de afgelopen jaren.

Ga eens lezen. De reacties hierop zijn voor het grootste deel positief hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2014 00:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wieringen schreef:
Ja het is weer makkelijk scoren hier :D Makkelijk om alles van MM en RR te bashen, puur omdat het niet meer stoer is op Hardtraxx. Hij heeft onwijs dikke platen gemaakt waar iedereen van stond te kijken de afgelopen jaren.


Maar deze plaat heeft ook meer weg van zijn oude annihilate stijl in een iets verfijnder jasje en daarom vinden de meeste HTers deze beter dan zijn andere laatste tracks, alhoewel zijn collabs met artiesten buiten eigen label het ook wel goed doen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2014 01:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TJAK TJAK RETALIATE. Heerlijk die snaren voor de climax :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2014 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 16:34 
 

Jordi schreef:
TJAK TJAK RETALIATE. Heerlijk die snaren voor de climax :loving:

Dit, misschien wel het meest fijne element van het hele nummer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 21:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een ziekelijke drive en die snares. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2014 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
wieringen schreef:
Ja het is weer makkelijk scoren hier :D Makkelijk om alles van MM en RR te bashen, puur omdat het niet meer stoer is op Hardtraxx. Hij heeft onwijs dikke platen gemaakt waar iedereen van stond te kijken de afgelopen jaren.

Ga eens lezen. De reacties hierop zijn voor het grootste deel positief hoor.

Gelukkig wel ja. Maar 90/100 keer zie ik alleen maar gezeur :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2014 10:34 
 
Hardtraxx Veteran

Tjah als het kut is of 13/12 mag het niet gezegd worden? Goed man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2014 20:13 
 

Het boeit me niks door wie een plaat is gemaakt, als ik hem vet vind vind ik hem vet. Hier op dit forum zijn de meesten gelukkig zo, en dat is vrij zeldzaam in de scene tegenwoordig, dus niet zulke dingen zeggen hier als het niet relevant is aub.. Nergens voor nodig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2014 20:23 
 
Hardtraxx Veteran

wieringen schreef:
Ja het is weer makkelijk scoren hier :D Makkelijk om alles van MM en RR te bashen, puur omdat het niet meer stoer is op Hardtraxx. Hij heeft onwijs dikke platen gemaakt waar iedereen van stond te kijken de afgelopen jaren.


Je kan toch niet ontkennen dat de Minus Militia/Radical Redemption hype een beetje overdreven is? Kwalitatief is het niet bijzonder hoor. Het slaat aan bij het grote publiek, hulde voor beide acts maar het is niet echt vernieuwend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2014 22:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik heb dus net die filmpje zitten kijken, wtf doet radical eigenlijk live? hij zit een beetje effectjes te spelen en mee doen met de kickrolls, maar voor de rest? alle tracks lijken al ingemixt te zijn in de studio. ik dacht dat live nog wel altijd je tracks of edits moest ''inmixen'' maar lijkt net of deze gozer op play drukt en dan maar een beetje als een "god" naar het publiek staat te kijken.

Vette track trouwens! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2014 23:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind niet alles van RR/MM gelijk geweldig maar dit is gewoon een goede plaat hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2014 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow, kippenvel! Heel vet klinkt deze! Hopelijk zijn de kicks goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 12:22 
 
Hardtraxx Addict

wieringen schreef:
Ja het is weer makkelijk scoren hier :D Makkelijk om alles van MM en RR te bashen, puur omdat het niet meer stoer is op Hardtraxx. Hij heeft onwijs dikke platen gemaakt waar iedereen van stond te kijken de afgelopen jaren.

Duidelijk niet iedereen :P en bij RR is het gewoon een kwestie van smaak imo


Zin schreef:
Maar deze plaat heeft ook meer weg van zijn oude annihilate stijl in een iets verfijnder jasje en daarom vinden de meeste HTers deze beter dan zijn andere laatste tracks, alhoewel zijn collabs met artiesten buiten eigen label het ook wel goed doen :thumbup:


Dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
ik heb dus net die filmpje zitten kijken, wtf doet radical eigenlijk live? hij zit een beetje effectjes te spelen en mee doen met de kickrolls, maar voor de rest? alle tracks lijken al ingemixt te zijn in de studio. ik dacht dat live nog wel altijd je tracks of edits moest ''inmixen'' maar lijkt net of deze gozer op play drukt en dan maar een beetje als een "god" naar het publiek staat te kijken.

Vette track trouwens! :love:

Heb dit gevoel ook altijd in z'n live sets.. En ook de tracks worden super snel achter elkaar afgespeeld, soms best wel irritant :yes:
Voor de rest hulde voor de plaat zelf :worship:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks