Niet normaal, wat komen er de laatste tijd veel pareltjes uit zijn studio zeg!
Soundcloud:
View on SoundCloud
Dit, was een beetje uitgekeken op Radical maar hij heeft mijn aandacht weer.RadicelArmy wrote:Niet normaal, wat komen er de laatste tijd veel pareltjes uit zijn studio zeg!
Waar hoor je die?Ventrue wrote:pitch kicks
Post eens?TiMOTHYb wrote:Hij had gister een preview op Snapchat gezet met een of ander zieke FX-kick of een geluidje achter z'n kick. Klonk echt intens vet. Volgens mij ging dat over deze plaat.
0:31, 0:33, 0:37, 0:43, 0:45 en zo zitten er nog wat meer later in, maar het zijn maar enkele kicks tussendoor die pitchen maar het stoort mij een klein beetje.Daveytl wrote:Waar hoor je die?Ventrue wrote:pitch kicks
Klinkt wel leuk trouwensBeetje het stijltje van het eerste album maar dan in een beter jasje.
Kan je daar geld mee verdienen joh?TiMOTHYb wrote:Ik zal hem straks even rippen en HQ/HD optimizen, en zal hem dan uploaden op mijn TheharderstylersZZSz Youtube account zodat ik lekker geld kan verdienen over de rug van ome Joe.
Met Youtube? Allichtyowan wrote:Kan je daar geld mee verdienen joh?TiMOTHYb wrote:Ik zal hem straks even rippen en HQ/HD optimizen, en zal hem dan uploaden op mijn TheharderstylersZZSz Youtube account zodat ik lekker geld kan verdienen over de rug van ome Joe.
Is volgens mij niet toegestaanyowan wrote:Kan je daar geld mee verdienen joh?TiMOTHYb wrote:Ik zal hem straks even rippen en HQ/HD optimizen, en zal hem dan uploaden op mijn TheharderstylersZZSz Youtube account zodat ik lekker geld kan verdienen over de rug van ome Joe.
Youri wrote:Heel vet, doet mij ook denken aan oude RR
Maximum wrote:Youri wrote:Heel vet, doet mij ook denken aan oude RR
wat zeg jij nou weerYWalen wrote:Kick lijkt trouwens best wel op die van atmozfears in singularity.
RadicelArmy wrote:Niet normaal, wat komen er de laatste tijd veel pareltjes uit zijn studio zeg!