Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2021 00:09 
 
Hardtraxx Crew

Artiest: Radical Redemption

Track(s): Farewell

Sample/video:

1e track

Bron: ^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2021 01:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Supervet. De extra emotionele lading geeft de track net iets meer mee maar het steekt weer top in elkaar. Ik heb dit al vaker gezegd, maar dit soort platen is RR toch echt een koning in. Dikke kicks, emotie/sfeer, alles klopt. Mooi hoe hij dit doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2021 03:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hij kan de vocals beter aan iemand anders laten
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2021 14:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

STBM schreef:
Hij kan de vocals beter aan iemand anders laten

Niet per se mee eens. Als dit nummer een laatste eerbetoon aan je overleden vader is, vind ik het des te mooier en persoonlijker dat je dan zelf de tekst inspreekt. Had een MC of iemand anders dit iets gelikter kunnen inspreken? Vast en zeker, maar zo geef je het wel wat meer lading. In een plaat als Alphaverb - Final Song kun je dezelfde discussie voeren, denk dat het voor de artiest zelf ook een fijner gevoel geeft om het zelf te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2021 16:14 
 
Hardtraxxer

STBM schreef:
Hij kan de vocals beter aan iemand anders laten


Zijn vader is overleden, hij maakt een nummer voor hem en je zeurt over vocalen die hij zelf voor zijn vader inspreekt? Schaam je diep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2021 16:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jambekkieee schreef:
STBM schreef:
Hij kan de vocals beter aan iemand anders laten


Zijn vader is overleden, hij maakt een nummer voor hem en je zeurt over vocalen die hij zelf voor zijn vader inspreekt? Schaam je diep.


Kalm dramaqueen.

Snap wel wat STBM zegt verder. Een MC had het niet hoeven inspreken maar iemand die sterker Engels kan wellicht, het kan mensen een beetje er uit halen. (Had ik zelf ook met andere platen met gebroken Engels zoals op het D-Verze album bijvoorbeeld)

Echter ben ik het zelf eerder eens met Pannenkoek, dat hij dit zelf inspreekt geeft alleen maar meer impact aan de plaat en maakt het voor hem en voor het publiek ook veel persoonlijker. De boodschap is belangrijker dan even strak Engels praten. Je hoort het in zijn eigen brekende stem nog op het einde van het nummer.

OT: Kicks kan ik nog niet echt over oordelen, maar die melodie en synthesizer zijn echt magnifiek zeg, wat een gevoel zit er in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2021 16:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker


Eerste track

Poh (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2021 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kippenvel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2021 17:10 
 
Hardtraxx Veteran

Dikke emotionele plaat :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2021 19:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mooie ode aan je pa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2021 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woooow (L)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks