Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 01:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



:bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 07:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind die pitchkicks hier zo vet. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 12:22 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt als One By One kicks. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die naam :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 13:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

inderdaad is dit (bijna) dezelfde kick als in One by One & Prostitute maar ik denk dat dit het dikste nummer is !!
even HQ afwachten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 13:22 
 
Hardtraxx Newbie

Wat is het toch eigenlijk een balletje maar nummers maken kan hij wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 13:37 
 
Hardtraxx Addict

Rutger schreef:
Wat is het toch eigenlijk een balletje maar nummers maken kan hij wel


Waar slaat dat nu weer op? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
Rutger schreef:
Wat is het toch eigenlijk een balletje maar nummers maken kan hij wel


Waar slaat dat nu weer op? xd

Die castricum praat wel vaker wartaal.

Het patroon van de kicks komt me heel bekend voor. Volgens mij One by One :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 13:40 
 
Hardtraxx Elite

JVDM schreef:
Klinkt als One By One kicks. :D

Ofwel, eentonig. Deze man kan alleen maar tracks over dood en vederf maken, hij gebruikt in meerdere tracks hetzelfde kickpatroon, de screeches klinken allemaal erg scherp en de kicks zijn net alsof een dikke snol van de trap flikkert.

Gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 14:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Vind die pitchkicks hier zo vet. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 14:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uhm , daarom ook The Spell of Sin..
Andromeda schreef:
JVDM schreef:
Klinkt als One By One kicks. :D

Ofwel, eentonig. Deze man kan alleen maar tracks over dood en vederf maken, hij gebruikt in meerdere tracks hetzelfde kickpatroon, de screeches klinken allemaal erg scherp en de kicks zijn net alsof een dikke snol van de trap flikkert.

Gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melodie is lekker! Wil deze wel in HQ horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1:58 xd

en die melodie klinkt wel heel vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 15:19 
 
Hardtraxxer

Je gaat me toch niet vertellen dat dit weer hetzelfde patroon is... track klinkt zo vet maar vind dat inmiddels wel storend
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 15:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dudejay schreef:
Je gaat me toch niet vertellen dat dit weer hetzelfde patroon is... track klinkt zo vet maar vind dat inmiddels wel storend




Wat moet ie dan? voor elke track een nieuwe nick maken ??
kom op zeg.. en btw hij vind het zelf gewoon een dikke kick !
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 16:26 
 
Hardtraxxer

daveyfct schreef:
Dudejay schreef:
Je gaat me toch niet vertellen dat dit weer hetzelfde patroon is... track klinkt zo vet maar vind dat inmiddels wel storend




Wat moet ie dan? voor elke track een nieuwe nick maken ??
kom op zeg.. en btw hij vind het zelf gewoon een dikke kick !


Dan moet je beter lezen, de kick mag hij van mij wel 100 keer gebruiken want die is echt ziek vet. Maar wanneer je hetzelfde patroon gebruikt als dj, denk je als 'luisteraar' eigenlijk continu aan een andere track, ipv dat je geniet van de track waar je naar luistert. Je vraagt je dan de hele tijd af waarom een dj dat zou doen (ik tenminste) en luistert minder naar de track zelf,.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 17:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het patroon is niet hetzelfde eigenlijk, hij zegt dat zelf ook op twitter btw..
Over ca. 20 tracks gezien mag die er van mij wel 5 maken met dezelfde kick , patroon of wat dan ook..
Als een track aanslaat ( in dit geval One by One), gebruik je elementen uit die track toch zeker vaker lijkt me.. zoals in (Prostitute & I Spit On You)..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 19:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waar ik Prostitute een vrij overbodige track vond, vind ik dit dan wel weer een hele fijne (althans, op basis van deze preview). Ben benieuwd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 20:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 01:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

gaat live wel hard zeg ! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 23:14 
 
Hardtraxx Newbie

Blijf er bij dat dit zeker wel een dikke HQ word!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 23:33 
 
Hardtraxxer

DAT ALBUM!

Lag het aan mij of mixte die nou Brutal 3.0 in?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze melodie krijg ik sinds Penoze niet meer uit me hoofd! Heerlijk en het outro is lekker zeg! Lijkt me waarschijnlijker dat dit nummer 'The Final Kill' heet als je die vocals hoort! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 13:50 
 
Hardtraxx Addict

Maximum schreef:
Deze melodie krijg ik sinds Penoze niet meer uit me hoofd! Heerlijk en het outro is lekker zeg! Lijkt me waarschijnlijker dat dit nummer 'The Final Kill' heet als je die vocals hoort! ^^


https://twitter.com/RdclRedemption/stat ... 7779338240
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 14:50 
 
Hardtraxx Addict

Calmdowner schreef:
Maximum schreef:
Deze melodie krijg ik sinds Penoze niet meer uit me hoofd! Heerlijk en het outro is lekker zeg! Lijkt me waarschijnlijker dat dit nummer 'The Final Kill' heet als je die vocals hoort! ^^


https://twitter.com/RdclRedemption/stat ... 7779338240


Gruwelijke melodie :$
Zit er al tijdje op te wachten!
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks