Last edited by daveyfct on 13 Sep 2013 14:09, edited 2 times in total.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Klinkt als One By One kicks. 
inderdaad is dit (bijna) dezelfde kick als in One by One & Prostitute maar ik denk dat dit het dikste nummer is !!
even HQ afwachten
even HQ afwachten
-
RHardtraxx Newbie
- 23 posts member since 2013
- last seen Jun 2015
Wat is het toch eigenlijk een balletje maar nummers maken kan hij wel
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Waar slaat dat nu weer op?Rutger wrote:Wat is het toch eigenlijk een balletje maar nummers maken kan hij wel
Die castricum praat wel vaker wartaal.Analoxx wrote:Waar slaat dat nu weer op?Rutger wrote:Wat is het toch eigenlijk een balletje maar nummers maken kan hij wel
Het patroon van de kicks komt me heel bekend voor. Volgens mij One by One
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Ofwel, eentonig. Deze man kan alleen maar tracks over dood en vederf maken, hij gebruikt in meerdere tracks hetzelfde kickpatroon, de screeches klinken allemaal erg scherp en de kicks zijn net alsof een dikke snol van de trap flikkert.JVDM wrote:Klinkt als One By One kicks.
Gr.
TiMOTHYb wrote:Vind die pitchkicks hier zo vet.
Uhm , daarom ook The Spell of Sin..
Andromeda wrote:Ofwel, eentonig. Deze man kan alleen maar tracks over dood en vederf maken, hij gebruikt in meerdere tracks hetzelfde kickpatroon, de screeches klinken allemaal erg scherp en de kicks zijn net alsof een dikke snol van de trap flikkert.JVDM wrote:Klinkt als One By One kicks.
Gr.
Melodie is lekker! Wil deze wel in HQ horen!
1:58
en die melodie klinkt wel heel vet
en die melodie klinkt wel heel vet
-
DHardtraxxer
- 186 posts member since 2010
- last seen Jun 2016
Je gaat me toch niet vertellen dat dit weer hetzelfde patroon is... track klinkt zo vet maar vind dat inmiddels wel storend
Dudejay wrote:Je gaat me toch niet vertellen dat dit weer hetzelfde patroon is... track klinkt zo vet maar vind dat inmiddels wel storend
Wat moet ie dan? voor elke track een nieuwe nick maken ??
kom op zeg.. en btw hij vind het zelf gewoon een dikke kick !
-
DHardtraxxer
- 186 posts member since 2010
- last seen Jun 2016
Dan moet je beter lezen, de kick mag hij van mij wel 100 keer gebruiken want die is echt ziek vet. Maar wanneer je hetzelfde patroon gebruikt als dj, denk je als 'luisteraar' eigenlijk continu aan een andere track, ipv dat je geniet van de track waar je naar luistert. Je vraagt je dan de hele tijd af waarom een dj dat zou doen (ik tenminste) en luistert minder naar de track zelf,.daveyfct wrote:Dudejay wrote:Je gaat me toch niet vertellen dat dit weer hetzelfde patroon is... track klinkt zo vet maar vind dat inmiddels wel storend
Wat moet ie dan? voor elke track een nieuwe nick maken ??
kom op zeg.. en btw hij vind het zelf gewoon een dikke kick !
Het patroon is niet hetzelfde eigenlijk, hij zegt dat zelf ook op twitter btw..
Over ca. 20 tracks gezien mag die er van mij wel 5 maken met dezelfde kick , patroon of wat dan ook..
Als een track aanslaat ( in dit geval One by One), gebruik je elementen uit die track toch zeker vaker lijkt me.. zoals in (Prostitute & I Spit On You)..
Over ca. 20 tracks gezien mag die er van mij wel 5 maken met dezelfde kick , patroon of wat dan ook..
Als een track aanslaat ( in dit geval One by One), gebruik je elementen uit die track toch zeker vaker lijkt me.. zoals in (Prostitute & I Spit On You)..
Waar ik Prostitute een vrij overbodige track vond, vind ik dit dan wel weer een hele fijne (althans, op basis van deze preview). Ben benieuwd 
-
S
- 8 posts member since 2013
- last seen Jul 2013
Blijf er bij dat dit zeker wel een dikke HQ word!!
-
THardtraxxer
- 142 posts member since 2011
- last seen Dec 2013
DAT ALBUM!
Lag het aan mij of mixte die nou Brutal 3.0 in?
Lag het aan mij of mixte die nou Brutal 3.0 in?
Deze melodie krijg ik sinds Penoze niet meer uit me hoofd! Heerlijk en het outro is lekker zeg! Lijkt me waarschijnlijker dat dit nummer 'The Final Kill' heet als je die vocals hoort! 
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 8 days ago
https://twitter.com/RdclRedemption/stat ... 7779338240Maximum wrote:Deze melodie krijg ik sinds Penoze niet meer uit me hoofd! Heerlijk en het outro is lekker zeg! Lijkt me waarschijnlijker dat dit nummer 'The Final Kill' heet als je die vocals hoort!
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Gruwelijke melodieCalmdowner wrote:https://twitter.com/RdclRedemption/stat ... 7779338240Maximum wrote:Deze melodie krijg ik sinds Penoze niet meer uit me hoofd! Heerlijk en het outro is lekker zeg! Lijkt me waarschijnlijker dat dit nummer 'The Final Kill' heet als je die vocals hoort!
Zit er al tijdje op te wachten!