daveyfct schreef:
Dudejay schreef:
Je gaat me toch niet vertellen dat dit weer hetzelfde patroon is... track klinkt zo vet maar vind dat inmiddels wel storend
Wat moet ie dan? voor elke track een nieuwe nick maken ??
kom op zeg.. en btw hij vind het zelf gewoon een dikke kick !Dan moet je beter lezen, de kick mag hij van mij wel 100 keer gebruiken want die is echt ziek vet. Maar wanneer je hetzelfde patroon gebruikt als dj, denk je als 'luisteraar' eigenlijk continu aan een andere track, ipv dat je geniet van de track waar je naar luistert. Je vraagt je dan de hele tijd af waarom een dj dat zou doen (ik tenminste) en luistert minder naar de track zelf,.