Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2014 09:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Radical Redemption & Hard Driver

Track(s): United From The Start

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2014 10:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinken als The Red Kill kicks, maar dan beetje aangepast en dan Radical Redemption zn kickrolls oid
klinkt best leuk zo in LQ :thumbsup: Ik wil hem nu wel eens live meemaken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2014 10:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

live gaat ie erg lekker :bomb: :bomb: :bomb: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2014 11:16 
 
Hardtraxx Elite

Beetje kort nummertje, hoop niet dat dit het is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2014 12:47 
 
Hardtraxx Newbie

De sfeer in dit nummer +1, kick gaat ook goed hard!! 2 keer gehoord gisteren op fantasy lekkere plaat! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2014 12:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :yay:

Kan niet wachten om hem live te horen ! :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2014 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klinkt veel belovend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2014 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melodie doet me denken B-Front & Crypsis - Movement. Voor de rest wel een vette plaat. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2014 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt prima.

hotymoty schreef:
Beetje kort nummertje, hoop niet dat dit het is.


Zal vast nog wel een 2e climax etc achter zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2014 14:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Radical kennende zal het nummer wel langer duren. Alleen de intro's duren meestal al lang. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2014 19:29 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2014 19:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Werd zoals aangekondingd door RR gister (Fantasy Island) twee keer gedraaid binnen één uur. maar wat klapte deze er lekker op zeg! :worship:

THE GODS WILL NEVER STOP US, WITNESS THE ATTACK! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2014 23:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die opbouw :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 09:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vette track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 10:40 
 
Hardtraxxer

Klonk erg goed op Fantasy! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 10:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dit is toch wel een dikke plaat hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 12:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ja, ben benieuwd naar meer. Melodie klinkt zo heel erg gaaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 12:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Officieel bekendgemaakt door Radical Redemption op zijn Facebook dat deze plaat ''United from the Start'' heet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dit echt saai klinken eerlijk gezegd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de oude titel eigenlijk leuker, en beter passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 20:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Live doet die het aardig, niks speciaals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 20:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

provehito schreef:
Vind de oude titel eigenlijk leuker, en beter passen.


Dit dacht ik dus ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, klinkt al heel vet! Benieuwd naar de rest / hq :D

provehito schreef:
Vind de oude titel eigenlijk leuker, en beter passen.

Mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 00:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt een :bomb: kan niet wachten om die live te horen :o
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 12:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

http://www.youtube.com/watch?v=c1w1epvd ... ata_player

intro van de plaat
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks