Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 18:15 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Breakje van 30 seconden, kijk daar moeten we naartoe.

Haha ja inderdaad, nice. Lekkere plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 19:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben zo benieuwd hoe deze track in HQ klinkt. Je voelt die kicks gewoon nou al zo goed in LQ. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 19:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuke melodie, op dit gehoor lekkere kicks. Hopelijk snel een HQ :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Breakje van 30 seconden, kijk daar moeten we naartoe.


Idd, al zo'n anderhalve minuut minder dan de gemiddelde break van RR.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 23:52 
 
Hardtraxxer

henkfct schreef:
Broken Balance schreef:
Oh vandaar ex vriendin. :evil:


hahaha wast maar z'n feest! :P


Laat je vriendin het niet horen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 10:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit klinkt echt heerlijk :thumbsup: vette melodie met lekkere drive, kicks lijken me erg dik en heerlijk zo'n vlotte korte break, mag idd wel vaker van mij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 21:29 
 
Hardtraxx Veteran

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 21:33 
 
Hardtraxx Newbie

Ventrue schreef:
Dit klinkt echt heerlijk :thumbsup: vette melodie met lekkere drive, kicks lijken me erg dik en heerlijk zo'n vlotte korte break, mag idd wel vaker van mij :D


Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 19:45 
 
Hardtraxxer

Deze in de blue tijdens Minus Millitia gehoord! Die eerste kick is zo vreselijk vet! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2014 22:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

http://mp3.juno.co.uk/MP3/SF2551323-02-01-63.mp3

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2014 22:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2014 22:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Die melodie :loving:
In mijn ogen een hele geslaagde collab ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2014 08:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Melodie blijft elke keer bij me hangen, heerlijk. Sound van de kick is op zich wel fijn, maar had wel echt een stuk krachtiger gemogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2014 10:05 
 
Hardtraxx Addict

wootum schreef:
Melodie blijft elke keer bij me hangen, heerlijk. Sound van de kick is op zich wel fijn, maar had wel echt een stuk krachtiger gemogen.

Dit! jammer dat er niet eerder een HQ preview was! mja morgen op de Qontinent cd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 11:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben een beetje uitgekeken op dit soort tracks. Alleen al vanwege de kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net HQ geluisterd. Allejezus wat vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 17:18 
 
Hardtraxx Newbie

Waar hq?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 17:27 
 
Hardtraxx Veteran

Dvyv33 schreef:
Waar hq?

Qontinent cd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 17:57 
 
Hardtraxxer

Wat een gave track :drool: Heerlijke melodie en stevige kicks.

Wel een track die het beste tot zijn recht komt rond de 155 bpm
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 22:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2014 13:09 
 
Hardtraxxer

hele vette track! 1 van de betere van radical! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2014 13:52 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

RoelofBerltsum schreef:
THE GODS WILL NEVER STOP US, WITNESS THE ATTACK! :bomb:

Hier haakte ik af. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2014 20:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
RoelofBerltsum schreef:
THE GODS WILL NEVER STOP US, WITNESS THE ATTACK! :bomb:

Hier haakte ik af. >.<

Als je naar de teksten gaat kijken kan je beter helemaal geen hardstyle meer luisteren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2014 20:40 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 15:45 
 

JeftaElachouri schreef:
Ik ben een beetje uitgekeken op dit soort tracks. Alleen al vanwege de kicks.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks