Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2014 12:48 
 
Hardtraxxer

Betere kwaliteit

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 17:46 
 
Hardtraxx Addict

Hoor er toch echt geen Frequencerz invloeden in terug, buiten dat wel een dikke track :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 20:15 
 

Heerlijke chaos :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2015 16:48 
 
Hardtraxxer

Heerlijk nummer met vette kickrolls!! Lekker uptempo ook op een of andere manier. Zou alleen net zo goed een solo kunnen zijn als je hem zo hoort. Maargoed de Freqz zullen wel heel wat hebben toegevoegd :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2015 16:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Niet mijn smaak dit. Reden: ik vind het namelijk een standaard aaneenschakeling van screeches. Opbouw in de break is nog wel leuk gedaan. Maar hier wordt in de 'climax' uiteraard niks mee gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2015 17:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



29:50 - Betere kwaliteit dan dit ga je niet krijgen denk ik, deze set is door Frequencerz zelf geupload.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2015 17:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind dit dus hellemaal niks :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2015 18:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Door dat idiote BPM is de hele impact van die tussenstukjes helemaal weg. Klinkt echt totaal afgeraffeld nu. En die stuiterkicks op die BPM maken het geheel nog minder aantrekkelijk. Gewoon normaal aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2015 19:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Door dat idiote BPM is de hele impact van die tussenstukjes helemaal weg. Klinkt echt totaal afgeraffeld nu. En die stuiterkicks op die BPM maken het geheel nog minder aantrekkelijk. Gewoon normaal aub.

Ben het hier wel mee eens. Wat is het probleem met afspelen op 150 BPM?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2015 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

drive
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 11:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

yowan schreef:
drive

Waarom dan je tracks niet produceren op dat bpm?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 07:36 
 
Hardtraxxer

Vannacht draaide de frequencerz dit nummer weer en hij is heel wat aangepast. De opbouw lijkt wat langzamer en de kickrolls hebben een ander geluid. Iemand een update video?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klopt.. screeches zijn veel anders nu in het laatste gedeelte.. kickrolls ed verder niet op gelet

nieuwe rip:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 21:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik hoor niet veel verandering, ik hoop dat ze die andere kick aan het eind er maar in hebben gelaten, die klinkt aardig dik in LQ :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 21:48 
 
Hardtraxxer

Ventrue schreef:
Ik hoor niet veel verandering, ik hoop dat ze die andere kick aan het eind er maar in hebben gelaten, die klinkt aardig dik in LQ :drool:


Klopt idd. Dit is ook geen nieuwe rip. Dit is geknipt uit de set van Frequencerz @ Rebellion 2014
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 22:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

yowan schreef:
drive

Zonder BPM geen drive nee? Buiten dat het enorm afgeraffeld klinkt ben ik er live ook inmiddels wel goed klaar mee. Rond de 160 is wat mij betreft niet dansbaar, het is niet gezellig, het is opgefokt en het is overdreven. Ik snap dat er een brug geslagen moet worden naar hardcore maar produceer dan gewoon iets op 160 wat je als dusdanig gaat draaien.

Ik vind het heel vetter om een plaat met een zieke impact op laag tempo te horen dan die opgefokte zooi op een hoger BPM dan waarop het geproduceerd is. Maar goed, misschien slechts smaak. In ieder geval is drive niet BPM afhankelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 22:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind 150 ook veel beter, klinkt gek maar misschien komt dat omdat je op dat 150BPM echt perfect kunt meespringen waardoor het zo lekker is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 22:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Op 150 komt die hele beweging optimaal tot z'n recht ja. Lekker uitstrekken. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helemaal mee eens, voor mij ook de reden dat ik op hardcore feesten veel minder chill los ga, dat tempo'tje op 150 is zo veel lekkerder op de een of andere manier.

Wel een hele dikke plaat dit overigens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik heb deze track dus nog nooit op 150/155 bpm gehoord dus kan nog best op 160 geproduceert zijn hoor.
en het feit dat een lq/mq ripje ''afgeraffeld'' overkomt hoeft nog niet te betekenen dat ze een track, op hoeveel bpm het ook geproduceert is, op hetzelfde bpm moeten afspelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ideale BPM is uiteraard rond de 195
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 15:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

yowan schreef:
ideale BPM is uiteraard rond de 195

Ideale bpm voor pillen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 15:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

yowan schreef:
en het feit dat een lq/mq ripje ''afgeraffeld'' overkomt hoeft nog niet te betekenen dat ze een track, op hoeveel bpm het ook geproduceert is, op hetzelfde bpm moeten afspelen

Hahaha wát heb je?! :lol:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks