Related topics
- View the latest post: Frontliner & Radical Redemption - Frontliner & Radical Redemption (KIU017)
- View the latest post: Radical Redemption - Unleash The Radical (RR023B)
- View the latest post: Radical Redemption - Unleash The Radical
- View the latest post: Frequencerz, Radical Redemption & Digital Punk @ Hard Bass 2016
- View the latest post: Frequencerz & Radical Redemption & Tartaros @ Defqon.1 Radio Talent Night
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Hoor er toch echt geen Frequencerz invloeden in terug, buiten dat wel een dikke track 
-
B
Heerlijke chaos 
-
DHardtraxxer
- 116 posts member since 2014
- last seen May 2020
Heerlijk nummer met vette kickrolls!! Lekker uptempo ook op een of andere manier. Zou alleen net zo goed een solo kunnen zijn als je hem zo hoort. Maargoed de Freqz zullen wel heel wat hebben toegevoegd 
Niet mijn smaak dit. Reden: ik vind het namelijk een standaard aaneenschakeling van screeches. Opbouw in de break is nog wel leuk gedaan. Maar hier wordt in de 'climax' uiteraard niks mee gedaan.
View on SoundCloud
29:50 - Betere kwaliteit dan dit ga je niet krijgen denk ik, deze set is door Frequencerz zelf geupload.
29:50 - Betere kwaliteit dan dit ga je niet krijgen denk ik, deze set is door Frequencerz zelf geupload.
Door dat idiote BPM is de hele impact van die tussenstukjes helemaal weg. Klinkt echt totaal afgeraffeld nu. En die stuiterkicks op die BPM maken het geheel nog minder aantrekkelijk. Gewoon normaal aub.
Ben het hier wel mee eens. Wat is het probleem met afspelen op 150 BPM?TiMOTHYb wrote:Door dat idiote BPM is de hele impact van die tussenstukjes helemaal weg. Klinkt echt totaal afgeraffeld nu. En die stuiterkicks op die BPM maken het geheel nog minder aantrekkelijk. Gewoon normaal aub.
Waarom dan je tracks niet produceren op dat bpm?yowan wrote:drive
-
DHardtraxxer
- 116 posts member since 2014
- last seen May 2020
Vannacht draaide de frequencerz dit nummer weer en hij is heel wat aangepast. De opbouw lijkt wat langzamer en de kickrolls hebben een ander geluid. Iemand een update video?
klopt.. screeches zijn veel anders nu in het laatste gedeelte.. kickrolls ed verder niet op gelet
nieuwe rip:
View on SoundCloud
nieuwe rip:
View on SoundCloud
Ik hoor niet veel verandering, ik hoop dat ze die andere kick aan het eind er maar in hebben gelaten, die klinkt aardig dik in LQ 
-
HHardtraxxer
- 283 posts member since 2014
- last seen Jan 2026
Klopt idd. Dit is ook geen nieuwe rip. Dit is geknipt uit de set van Frequencerz @ Rebellion 2014Ventrue wrote:Ik hoor niet veel verandering, ik hoop dat ze die andere kick aan het eind er maar in hebben gelaten, die klinkt aardig dik in LQ
Zonder BPM geen drive nee? Buiten dat het enorm afgeraffeld klinkt ben ik er live ook inmiddels wel goed klaar mee. Rond de 160 is wat mij betreft niet dansbaar, het is niet gezellig, het is opgefokt en het is overdreven. Ik snap dat er een brug geslagen moet worden naar hardcore maar produceer dan gewoon iets op 160 wat je als dusdanig gaat draaien.yowan wrote:drive
Ik vind het heel vetter om een plaat met een zieke impact op laag tempo te horen dan die opgefokte zooi op een hoger BPM dan waarop het geproduceerd is. Maar goed, misschien slechts smaak. In ieder geval is drive niet BPM afhankelijk.
Ik vind 150 ook veel beter, klinkt gek maar misschien komt dat omdat je op dat 150BPM echt perfect kunt meespringen waardoor het zo lekker is?
Op 150 komt die hele beweging optimaal tot z'n recht ja. Lekker uitstrekken. 
Helemaal mee eens, voor mij ook de reden dat ik op hardcore feesten veel minder chill los ga, dat tempo'tje op 150 is zo veel lekkerder op de een of andere manier.
Wel een hele dikke plaat dit overigens!
Wel een hele dikke plaat dit overigens!
ik heb deze track dus nog nooit op 150/155 bpm gehoord dus kan nog best op 160 geproduceert zijn hoor.
en het feit dat een lq/mq ripje ''afgeraffeld'' overkomt hoeft nog niet te betekenen dat ze een track, op hoeveel bpm het ook geproduceert is, op hetzelfde bpm moeten afspelen
en het feit dat een lq/mq ripje ''afgeraffeld'' overkomt hoeft nog niet te betekenen dat ze een track, op hoeveel bpm het ook geproduceert is, op hetzelfde bpm moeten afspelen
ideale BPM is uiteraard rond de 195
Ideale bpm voor pillenyowan wrote:ideale BPM is uiteraard rond de 195