Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 14:58 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Radical Redemption & E-Force

Track(s): In The House (Live Edit)

Sample/video:
https://www.facebook.com/photo.php?v=88 ... =2&theater

Bron: https://www.facebook.com/eforcenl
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 20:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt lekker :thumbup: Leuk om te zien dat deze dalijk misschien weer wat vaker gedraaid word, want ik hoor die bijna nooit gedraaid worden :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 23:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vond het al een hele lekkere track maar hoor hem bijna nooit voorbijkomen idd :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 04:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 15:30 
 
Hardtraxxer

Hier onder hoor je de kick wat beter.. niet al te beste kwaliteit.

Kreeg kippenvel toen ik hem zaterdag hoorde, ging nergens over :drool:

@19:50

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon "effe" een half uur achter elkaar filmen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 18:59 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 11:04 
 
Hardtraxx Addict

:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 13:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Live klinkt dit zo gruwelijk dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 19:13 
 
Hardtraxxer

Pfff dit is live idd echt genieten, die laatste climax zit zoveel drive in :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 22:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Altijd meisjes bang maken met het meeschreeuwen van deze plaat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 22:44 
 

martieboy schreef:
Altijd meisjes bang maken met het meeschreeuwen van deze plaat xd

Weet je zeker dat dat door het schreeuwen komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 23:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
martieboy schreef:
Altijd meisjes bang maken met het meeschreeuwen van deze plaat xd

Weet je zeker dat dat door het schreeuwen komt?

Haha ja zie er best vriendelijk uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 18:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker


vanaf 31:05
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Hij staat al 3 maanden online..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 19:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yowan schreef:

Hij staat al 3 maanden online..

Aha dacht dat deze hogere kwaliteit was. Maar dat valt ook nog wel mee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2014 15:52 
 
Hardtraxx Newbie

FUCK THE MAINSTREAMM!!!!!!
:bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :evil: :evil: :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2014 22:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jorgraw schreef:
FUCK THE MAINSTREAMM!!!!!!
:bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :evil: :evil: :evil:


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2014 02:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jorgraw schreef:
FUCK THE MAINSTREAMM!!!!!!
:bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :evil: :evil: :evil:

WE DEFEND THE RAW!!!!!!!!!!!11elf
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 18:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Al een tijdje niets van deze edit gehoord.. Wordt 'ie nog wel eens gedraaid, zou zonde zijn als 'ie in de vergetelheid raakt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deetox draait hem meer dan regelmatig, voor de rest nooit meer bij een andere artiest gehoord dan radical en eforce samen op dreamvillage 2014

EDIT: en alpha twins dit jaar al 80x ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die versie hierboven is op 160 BPM dus deze zal even raar zijn op 150 BPM.

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 19:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

E-Force draaide hem nog op The Qontinent dit jaar, meen ik mij te herinneren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoor een soort haperen in de kick.. is die hem omlaag gepitcht?

edit nu niet meer zal wel aan me boxen liggen sorry
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan hij die kick ook niet onder masterclass gooien??
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks