Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 17:37 
 

Ben van RR toch wel veel beter gewend :$, dit klinkt wel heel erg saai en standaard in mijn ogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Ben van RR toch wel veel beter gewend :$, dit klinkt wel heel erg saai en standaard in mijn ogen.

Dit is een e-force edit van hun collab op the spell of sin halverwege 2015, dus ik vind jou mening een beetje ontoepasselijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 17:54 
 

yowan schreef:
sandervanbruggen schreef:
Ben van RR toch wel veel beter gewend :$, dit klinkt wel heel erg saai en standaard in mijn ogen.

Dit is een e-force edit van hun collab op the spell of sin halverwege 2015, dus ik vind jou mening een beetje ontoepasselijk

Als het een E-force edit is dan heb ik niks gezegd :$ excuse me
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
sandervanbruggen schreef:
Ben van RR toch wel veel beter gewend :$, dit klinkt wel heel erg saai en standaard in mijn ogen.

Dit is een e-force edit van hun collab op the spell of sin halverwege 2015, dus ik vind jou mening een beetje ontoepasselijk


die track is halverwege 2014 al gemaakt, kijk de beginpost..
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks