Last edited by TheSoundOfHardstylez on 15 Sep 2013 14:44, edited 1 time in total.
Wow, dit klinkt erg goed!
Vocals lijken wel op die van Digital PunkGuido wrote:Zou dit zijn collab met Digital Punk zijn?
Ipv the ultimate diss.Tienus wrote:Radical Redemption & Digital Punk - The God Of War?
Beste komt deze trouwens ook op het Album van Radical, zou een goede toevoeging zijn
Album is al af.Tienus wrote:Radical Redemption & Digital Punk - The God Of War?
Beste komt deze trouwens ook op het Album van Radical, zou een goede toevoeging zijn
Ohja?Qlown wrote:Album is al af.Tienus wrote:Radical Redemption & Digital Punk - The God Of War?
We zullen zienParvuz wrote:Jep, als t goed is wel. Hij komt een dezer dagen met info.
Er komen 23 tracks op de mix cd en 2 cd's met 10 full versies. Welke de 23 tracks zijn die op het album komen is al bekend. Mja als de cd's nog niet gedrukt zijn kan t maar zo zijn dat hij deze er nog bij op zet.
Als jij meer weet, hoop ik dat je gelijk hebt! Mag er van mij zeker bij op!M-bition wrote:We zullen zienParvuz wrote:Jep, als t goed is wel. Hij komt een dezer dagen met info.
Er komen 23 tracks op de mix cd en 2 cd's met 10 full versies. Welke de 23 tracks zijn die op het album komen is al bekend. Mja als de cd's nog niet gedrukt zijn kan t maar zo zijn dat hij deze er nog bij op zet.![]()
Hij heeft tot nu toe 15 previews gegeven, dan ben ik toch benieuwd welke 8 andere erop staan?Parvuz wrote:Jep, als t goed is wel. Hij komt een dezer dagen met info.
Er komen 23 tracks op de mix cd en 2 cd's met 10 full versies. Welke de 23 tracks zijn die op het album komen is al bekend. Mja als de cd's nog niet gedrukt zijn kan t maar zo zijn dat hij deze er nog bij op zet.
Zag ik ook staan op twitter. En een track tussen Brennan Heart en Crypsis & Radical Redemption. Als zijnde We R vs Minus Is More. Maar denk niet dat dat nog door gaat. Zal wel ongein zijn geweest.Tienus wrote:Ik dacht dat er nog een collab aankwam met Drokz? Had ik ergens gelezen (weet alleen niet meer waar)