Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 17:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

volgende week zaterdag :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt echt ziek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 18:49 
 
Hardtraxx Newbie

daveyfct schreef:
volgende week zaterdag :yay:


En dan? Is het album verkrijgbaar? ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 19:52 
 
Hardtraxxer

Nickje schreef:
daveyfct schreef:
volgende week zaterdag :yay:


En dan? Is het album verkrijgbaar? ?


Ik denk dat Davey bedoelt dat hij hem volgende week zaterdag gaat horen bij TSoS bij Club Epic ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 21:11 
 
Hardtraxx Veteran

Joey geniet er zelf ook met volle teugen van haha. Klinkt ziek :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 21:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dus dit is de stem van DP zelf?

Klinkt heel leuk, beter dan de meeste albumpreviews imo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Radical Redemption
Just finished our track!

Radical Redemption & Digital Punk - River of Souls!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 00:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

M-bition schreef:
Nickje schreef:
daveyfct schreef:
volgende week zaterdag :yay:


En dan? Is het album verkrijgbaar? ?


Ik denk dat Davey bedoelt dat hij hem volgende week zaterdag gaat horen bij TSoS bij Club Epic ;)


ik hoop dat ik hem ga horen ja volgende week !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 00:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zo in LQ zit er ongelovelijk veel drive in , even afwachten of dat in HQ ook zo is :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, mag hopen dat DP deze draait morgen op Bass Protocol :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 11:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wauw wat een geweld :love: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 18:35 
 
Hardtraxx Addict

Deze komt dus op het album ^^ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 19:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zeker een leuke toevoeging voor het album!
Blijft prachtig om te zien hoe hij los gaat op zijn eigen muziek
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks