Hehe, ik stond ook daar te springen vooraan in het rode.ThaDonkeySmits wrote:aaah wou het filmpje van mij op bass attack net plaatsen maar iemand was me al voor
Related topics
- View the latest post: Radical Redemption - Devastation & Disorder (Daylight Anthem 2012)
- View the latest post: Radical Redemption - Devastation & Disorder (Official Daylight Anthem)
- View the latest post: Submotion - Daylight (Official Daylight Festival 2013 Anthem)(TMS016)
- View the latest post: Submotion - Daylight (Daylight Festival 2013 anthem)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
-
MHardtraxxer
- 500 posts member since 2012
- last seen Feb 2013
Woooooow, deze klinkt wel heel vet 
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
hij laat wel even zieke beatbox skills zien op het einde
Not my cup of tea, die kick klinkt gewoon niet lekker..
-
GHardtraxxer
- 91 posts member since 2012
- last seen Sep 2018
haha, hilarisch.Millard Fillmore wrote:hij laat wel even zieke beatbox skills zien op het einde
deze plaat gaat hard na die "anti-climax".
Heel toevallig ik ook in een rood t-shirtCyrilHS wrote:Hehe, ik stond ook daar te springen vooraan in het rode.ThaDonkeySmits wrote:aaah wou het filmpje van mij op bass attack net plaatsen maar iemand was me al voor
OT: Heel dikke plaat, die anti/screeches
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
De linker om het compleet te maken.Squid wrote:Heel toevallig ik ook in een rood t-shirtCyrilHS wrote:Hehe, ik stond ook daar te springen vooraan in het rode.ThaDonkeySmits wrote:aaah wou het filmpje van mij op bass attack net plaatsen maar iemand was me al voor![]()
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
Echt een superdikke track.
Screech en melo zijn echt heldig, alleen de kicks hadden IETS krachtiger gemogen.
Screech en melo zijn echt heldig, alleen de kicks hadden IETS krachtiger gemogen.
Ik vind de sounds zo amateuristisch klinken. Uit de gemiddelde beginner komt zo'n screech ooit een keer langs. Nee, dit pakt mij totaal niet.
De kicks willen heel agressief zijn (waar ik van hou), maar zijn dat weer totaal niet. Jammer, want de rest van de track klinkt echt supergaaf!
-
MHardtraxxer
- 51 posts member since 2011
- last seen Feb 2014
Wat een heerlijk nummertje weer van deze dark koning. Masterrrr Hopelijk weer snel releases
-
MHardtraxxer
- 51 posts member since 2011
- last seen Feb 2014
Allemaal leuk, maar die screeches makken mij echt wel bij zulke nummers. Hoeft t niet heel goed voor te zijn. In de auto en op een feest zijn zijn nummers echt geweldig.Faalhaas wrote:Ik vind de sounds zo amateuristisch klinken. Uit de gemiddelde beginner komt zo'n screech ooit een keer langs. Nee, dit pakt mij totaal niet.
-
RHardtraxxer
- 62 posts member since 2010
- last seen Apr 2017
Jaaa, en RR is ook een gemiddelde beginner zeker?:) die jongen weet echt wel wat producen is en hoe het moet..Cruelty wrote:U heeft ooit een screech gemaakt?Faalhaas wrote:Ik vind de sounds zo amateuristisch klinken. Uit de gemiddelde beginner komt zo'n screech ooit een keer langs.
-
A
Jareteck wrote:Jaaa, en RR is ook een gemiddelde beginner zeker?:)Cruelty wrote:U heeft ooit een screech gemaakt?Faalhaas wrote:Ik vind de sounds zo amateuristisch klinken. Uit de gemiddelde beginner komt zo'n screech ooit een keer langs.
Wil iemand beweren dat Radical Redemption al behoorlijk kan producen? Tuurlijk, de ideeën zijn meestal erg vet maar de uitwerking is echt totaal niet goed.
@Retek, nee dat maak jij er nu van. Ik vind het gewoon technisch nog niet af klinken. Het komt amateuristisch over en om even een vergelijking te maken met andere Minus Is More klanten, bij Crypsis klinkt het geheel meestal wel goed.
En @Cruelty om eerlijk te zijn ja, zo'n screech haal je met gemak uit een synthesizer als PRO-53.
@Retek, nee dat maak jij er nu van. Ik vind het gewoon technisch nog niet af klinken. Het komt amateuristisch over en om even een vergelijking te maken met andere Minus Is More klanten, bij Crypsis klinkt het geheel meestal wel goed.
En @Cruelty om eerlijk te zijn ja, zo'n screech haal je met gemak uit een synthesizer als PRO-53.
Heerlijke track, alleen zo jammer van de kicks 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Heldig, zoals ik alle nummer van RR zéker wel kan waarderen 
Word een beetje simpel van iedereen die loopt te zeuren dat z'n tracks niet professioneel en 'af' klinken..
Naar mijn mening wederom een dikke track waar me benen nog veel plezier aan zullen beleven
Naar mijn mening wederom een dikke track waar me benen nog veel plezier aan zullen beleven
-
BArtiest
- 305 posts member since 2011
- last seen Mar 2025
Vind het echt 100x niks dit
Kicks voor de anti hadden wat dieper gemogen dan was ie echt supervet geweest.
Anti klinkt erg lekker, beetje Distorted BF Remix idee.
Anti klinkt erg lekker, beetje Distorted BF Remix idee.