Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 16 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxxer
645 posts member since 2010
last seen Feb 2015
Artiest: Radical Redemption

Track(s): Devastation & Disorder (Daylight Festival 2012 Anthem)

View on YouTube
Last edited by JefQ on 28 Apr 2012 13:30, edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 10 days ago
Na everyone has died, nu een track met de naam Daylight. En dan zon duistere track van maken, VREEMD.
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
jaron123 wrote:Na everyone has died, nu een track met de naam Daylight. En dan zon duistere track van maken, VREEMD.
Wat boeien die titels nou :/
Z
Artiest
1062 posts member since 2008
last seen Aug 2025
jaron123 wrote:Na everyone has died, nu een track met de naam Daylight. En dan zon duistere track van maken, VREEMD.
Radical Redemption mag zeker ook zelf bepalen hoe het Festival heet :P
L
Hardtraxxer
321 posts member since 2010
last seen Aug 2013
Intro klinkt al veelbelovend
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
Grozny wrote:
Wat boeien die titels nou :/
Tracktitels boeien mij heel veel. Als je een track maakt die Summer heet en het is een gigantische dark track met een anti, of je een track maakt die Blackness heet en ziek happy maakt dan vind ik dat hoogstens VREEMD te noemen.
Zirkumflex wrote:
Radical Redemption mag zeker ook zelf bepalen hoe het Festival heet :P
Dat zie je me ook niet zeggen, vind t alleen een domme keuze. En de tracknaam hoeft niet per se de naam van het festival te dragen.
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Wel apart dat je voor het Daylight Festival een anthem laat maken door zo'n duistere artiest, maar dat even terzijde :P Vind de opbouw en anti erg vet klinken :)
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Klinkt baas. :D
A
Vet hoor, anti klinkt erg vet
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
jaron123 wrote:Dat zie je me ook niet zeggen, vind t alleen een domme keuze. En de tracknaam hoeft niet per se de naam van het festival te dragen.
Gast ga nou niet huilie zitten doen om een tracknaam. :thumbdown: man man waar gaat dat heen
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Klinkt aardig, ben benieuwd naar HQ :)
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
SkiggyRapz18 wrote:
jaron123 wrote:Dat zie je me ook niet zeggen, vind t alleen een domme keuze. En de tracknaam hoeft niet per se de naam van het festival te dragen.
Gast ga nou niet huilie zitten doen om een tracknaam. :thumbdown: man man waar gaat dat heen
Gast? Is toch mijn mening kerel, ik vind dat de tracknaam het gevoel van de track moet weergeven.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 2 days ago
jaron123 wrote:
SkiggyRapz18 wrote:
Gast? Is toch mijn mening kerel, ik vind dat de tracknaam het gevoel van de track moet weergeven.
Jaaaaa! Laten we ons festival Daylight noemen! En dan laten we een anthem maken en die noemen we dan Darkness! Ja dat klinkt logisch! Laten we dat doen. Man man, wat een gigantisch kalf ben jij zeg. Je hebt echt volgens mij nog nooit maar dan ook werkelijk nooit iets nuttigs toe te voegen.
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
Jurheinen wrote:Jaaaaa! Laten we ons festival Daylight noemen! En dan laten we een anthem maken en die noemen we dan Darkness! Ja dat klinkt logisch! Laten we dat doen. Man man, wat een gigantisch kalf ben jij zeg. Je hebt echt volgens mij nog nooit maar dan ook werkelijk nooit iets nuttigs toe te voegen.

Wat is dit voor belachelijke reactie? Ik geef toch ook aan dat het dan een domme keuze is van de organisatoren van het fesitval om een Daylight anthem te laten produceren door een artiest die alleen maar rauwe harde dark platen maakt. Voor de rest vind ik je reactie ziek triest. Je voegt btw zelf ook niks toe als je het zo wilt spelen, je komt alleen met een haatreactie, goed bezig man :woot: En het scheldwoord kalf is echt BELACHELIJK. haha verzin dan tenminste iets normaals :)
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Jezus, volgens mij gaat dit echt ziek hard :P . Klinkt erg vet zo LQ in ieder geval!
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 2 days ago
jaron123 wrote:
Jurheinen wrote:Jaaaaa! Laten we ons festival Daylight noemen! En dan laten we een anthem maken en die noemen we dan Darkness! Ja dat klinkt logisch! Laten we dat doen. Man man, wat een gigantisch kalf ben jij zeg. Je hebt echt volgens mij nog nooit maar dan ook werkelijk nooit iets nuttigs toe te voegen.
Wat is dit voor belachelijke reactie? Ik geef toch ook aan dat het dan een domme keuze is van de organisatoren van het fesitval om een Daylight anthem te laten produceren door een artiest die alleen maar rauwe harde dark platen maakt. Voor de rest vind ik je reactie ziek triest. Je voegt btw zelf ook niks toe als je het zo wilt spelen, je komt alleen met een haatreactie, goed bezig man :woot: En het scheldwoord kalf is echt BELACHELIJK. haha verzin dan tenminste iets normaals :)
Sorry ik liet me even gaan. Het sloeg inderdaad nergens op, mijn oprechte excuses
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Ben benieuwd naar de kicks. Die hebben me tot nu toe elke keer teleurgesteld. Radicale Redemptie overall gezien sowieso.
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
jaron123 wrote:

Waar staat dat want dat ken ik nergens lezen.... als je jouw mening zo geformuleerd had had hij waarschijnlijk ook niet zo gereageerd ;)
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
klinkt in LQ al veel belovend!
Hardtraxxer
456 posts member since 2011
last seen Jan 2019
kan me deze nog herrineren en klonk echt heeeel dik!
Hardtraxxer
874 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Wat klinkt dit weer gruwelijk vet zeg. :drool:
N
Radical Redemption is ook gewoon een dikke baas, en dat woord gebruik ik niet vaak. Zo'n jonge gast die zo'n harde eigen sound heeft. Ik ben wel eens verteld dat het wel meeviel qua 'hardheid' op een feest. Nou heb ik het zelf voor de eerste keer ervaren en het was niet soft :p Ik vind zijn sound geweldig.
Hardtraxxer
874 posts member since 2011
last seen Jun 2026
RT @RdclRedemption: @Hardtraxx Track heet 'Devastation & Disorder' ;)
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Klinkt weer prachtig. :D
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 14 days ago
jaron123 wrote:

Gast... De line up van Daylight is redelijk hard te noemen, daarbij laat je Wasted Penguinz toch geen anthem maken?