Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 13:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Radical Redemption

Track(s): Devastation & Disorder (Daylight Festival 2012 Anthem)

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na everyone has died, nu een track met de naam Daylight. En dan zon duistere track van maken, VREEMD.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Na everyone has died, nu een track met de naam Daylight. En dan zon duistere track van maken, VREEMD.

Wat boeien die titels nou :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 14:04 
 
Artiest

jaron123 schreef:
Na everyone has died, nu een track met de naam Daylight. En dan zon duistere track van maken, VREEMD.


Radical Redemption mag zeker ook zelf bepalen hoe het Festival heet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 14:05 
 
Hardtraxxer

Intro klinkt al veelbelovend
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grozny schreef:
jaron123 schreef:
Na everyone has died, nu een track met de naam Daylight. En dan zon duistere track van maken, VREEMD.

Wat boeien die titels nou :/


Tracktitels boeien mij heel veel. Als je een track maakt die Summer heet en het is een gigantische dark track met een anti, of je een track maakt die Blackness heet en ziek happy maakt dan vind ik dat hoogstens VREEMD te noemen.

Zirkumflex schreef:
jaron123 schreef:
Na everyone has died, nu een track met de naam Daylight. En dan zon duistere track van maken, VREEMD.


Radical Redemption mag zeker ook zelf bepalen hoe het Festival heet :P


Dat zie je me ook niet zeggen, vind t alleen een domme keuze. En de tracknaam hoeft niet per se de naam van het festival te dragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel apart dat je voor het Daylight Festival een anthem laat maken door zo'n duistere artiest, maar dat even terzijde :P Vind de opbouw en anti erg vet klinken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt baas. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 15:18 
 

Vet hoor, anti klinkt erg vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 15:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Dat zie je me ook niet zeggen, vind t alleen een domme keuze. En de tracknaam hoeft niet per se de naam van het festival te dragen.


Gast ga nou niet huilie zitten doen om een tracknaam. :thumbdown: man man waar gaat dat heen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt aardig, ben benieuwd naar HQ :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
jaron123 schreef:
Dat zie je me ook niet zeggen, vind t alleen een domme keuze. En de tracknaam hoeft niet per se de naam van het festival te dragen.


Gast ga nou niet huilie zitten doen om een tracknaam. :thumbdown: man man waar gaat dat heen


Gast? Is toch mijn mening kerel, ik vind dat de tracknaam het gevoel van de track moet weergeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 16:18 
 
Hardtraxx Veteran

jaron123 schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
jaron123 schreef:
Dat zie je me ook niet zeggen, vind t alleen een domme keuze. En de tracknaam hoeft niet per se de naam van het festival te dragen.


Gast ga nou niet huilie zitten doen om een tracknaam. :thumbdown: man man waar gaat dat heen


Gast? Is toch mijn mening kerel, ik vind dat de tracknaam het gevoel van de track moet weergeven.


Jaaaaa! Laten we ons festival Daylight noemen! En dan laten we een anthem maken en die noemen we dan Darkness! Ja dat klinkt logisch! Laten we dat doen. Man man, wat een gigantisch kalf ben jij zeg. Je hebt echt volgens mij nog nooit maar dan ook werkelijk nooit iets nuttigs toe te voegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Jaaaaa! Laten we ons festival Daylight noemen! En dan laten we een anthem maken en die noemen we dan Darkness! Ja dat klinkt logisch! Laten we dat doen. Man man, wat een gigantisch kalf ben jij zeg. Je hebt echt volgens mij nog nooit maar dan ook werkelijk nooit iets nuttigs toe te voegen.




Wat is dit voor belachelijke reactie? Ik geef toch ook aan dat het dan een domme keuze is van de organisatoren van het fesitval om een Daylight anthem te laten produceren door een artiest die alleen maar rauwe harde dark platen maakt. Voor de rest vind ik je reactie ziek triest. Je voegt btw zelf ook niks toe als je het zo wilt spelen, je komt alleen met een haatreactie, goed bezig man :woot: En het scheldwoord kalf is echt BELACHELIJK. haha verzin dan tenminste iets normaals :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus, volgens mij gaat dit echt ziek hard :P . Klinkt erg vet zo LQ in ieder geval!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 16:35 
 
Hardtraxx Veteran

jaron123 schreef:
Jurheinen schreef:
Jaaaaa! Laten we ons festival Daylight noemen! En dan laten we een anthem maken en die noemen we dan Darkness! Ja dat klinkt logisch! Laten we dat doen. Man man, wat een gigantisch kalf ben jij zeg. Je hebt echt volgens mij nog nooit maar dan ook werkelijk nooit iets nuttigs toe te voegen.


Wat is dit voor belachelijke reactie? Ik geef toch ook aan dat het dan een domme keuze is van de organisatoren van het fesitval om een Daylight anthem te laten produceren door een artiest die alleen maar rauwe harde dark platen maakt. Voor de rest vind ik je reactie ziek triest. Je voegt btw zelf ook niks toe als je het zo wilt spelen, je komt alleen met een haatreactie, goed bezig man :woot: En het scheldwoord kalf is echt BELACHELIJK. haha verzin dan tenminste iets normaals :)


Sorry ik liet me even gaan. Het sloeg inderdaad nergens op, mijn oprechte excuses
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben benieuwd naar de kicks. Die hebben me tot nu toe elke keer teleurgesteld. Radicale Redemptie overall gezien sowieso.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 17:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Jurheinen schreef:
Jaaaaa! Laten we ons festival Daylight noemen! En dan laten we een anthem maken en die noemen we dan Darkness! Ja dat klinkt logisch! Laten we dat doen. Man man, wat een gigantisch kalf ben jij zeg. Je hebt echt volgens mij nog nooit maar dan ook werkelijk nooit iets nuttigs toe te voegen.




Wat is dit voor belachelijke reactie? Ik geef toch ook aan dat het dan een domme keuze is van de organisatoren van het fesitval om een Daylight anthem te laten produceren door een artiest die alleen maar rauwe harde dark platen maakt. Voor de rest vind ik je reactie ziek triest. Je voegt btw zelf ook niks toe als je het zo wilt spelen, je komt alleen met een haatreactie, goed bezig man :woot: En het scheldwoord kalf is echt BELACHELIJK. haha verzin dan tenminste iets normaals :)


Waar staat dat want dat ken ik nergens lezen.... als je jouw mening zo geformuleerd had had hij waarschijnlijk ook niet zo gereageerd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 18:35 
 
Hardtraxx Veteran

klinkt in LQ al veel belovend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 19:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kan me deze nog herrineren en klonk echt heeeel dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 19:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat klinkt dit weer gruwelijk vet zeg. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 19:21 
 

Radical Redemption is ook gewoon een dikke baas, en dat woord gebruik ik niet vaak. Zo'n jonge gast die zo'n harde eigen sound heeft. Ik ben wel eens verteld dat het wel meeviel qua 'hardheid' op een feest. Nou heb ik het zelf voor de eerste keer ervaren en het was niet soft :p Ik vind zijn sound geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 19:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RT @RdclRedemption: @Hardtraxx Track heet 'Devastation & Disorder' ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt weer prachtig. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Jurheinen schreef:
Jaaaaa! Laten we ons festival Daylight noemen! En dan laten we een anthem maken en die noemen we dan Darkness! Ja dat klinkt logisch! Laten we dat doen. Man man, wat een gigantisch kalf ben jij zeg. Je hebt echt volgens mij nog nooit maar dan ook werkelijk nooit iets nuttigs toe te voegen.




Wat is dit voor belachelijke reactie? Ik geef toch ook aan dat het dan een domme keuze is van de organisatoren van het fesitval om een Daylight anthem te laten produceren door een artiest die alleen maar rauwe harde dark platen maakt. Voor de rest vind ik je reactie ziek triest. Je voegt btw zelf ook niks toe als je het zo wilt spelen, je komt alleen met een haatreactie, goed bezig man :woot: En het scheldwoord kalf is echt BELACHELIJK. haha verzin dan tenminste iets normaals :)

Gast... De line up van Daylight is redelijk hard te noemen, daarbij laat je Wasted Penguinz toch geen anthem maken?
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks