Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 21:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Artiest: Radical Redemption

Track(s): Condemned

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 21:11 
 
Hardtraxx Elite

Lijkt op Accumulated Filth! Maar vind dit wel een lekker plaatje. Die MID outro!:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 21:12 
 
Hardtraxx Elite

Jawel! Nieuwe preview!
Vind dit zelf één van de mindere tot nu toe.
Reden: te laag 'rambamratseklats'-gehalte.
Alleen die screeches op 't einde zijn wel dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 21:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Accumulated Filth 2, leuk meer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 21:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vind hem niet heel spannend om eerlijk te zijn. Lijkt te veel op Accumulated Filth en ook hier komen de kicks niet heel goed door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat vreselijk saai, helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 21:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lijkt er inderdaad verdacht veel op. Het klinkt ook echt als zo'n nummer gemaakt om het feit dat er anders te weinig nummers op het album staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Vind hem niet heel spannend om eerlijk te zijn. Lijkt te veel op Accumulated Filth en ook hier komen de kicks niet heel goed door.

Dit. Acummulated Filth is veel beter uitgewerkt en deze track is bijna hetzelfde, alleen minder
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 21:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Minder dan AF, jammer dat hij er niet iets compleet anders van heeft gemaakt in dit sfeertje had ik eigenlijk ook wel leuk gevonden. Kick hierbij vind ik ook niet zo inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 22:01 
 
Hardtraxx Elite

Tot nu toe nog niet echt fatsoenlijke tracks gehoord. Het is het allemaal net niet. Kicks missen ook erg vaak kracht en zijn gewoon een wall of bass. Hij verbeterd zich sterk, maar is mijn inziens nog niet op het niveau om een divers, creatief en kwalitatief album te maken. Laat staan zijn eerste album. Hopen dat de collabs wat te brengen hebben. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoezo lijkt deze zoveel op AF? AF heeft een heel melancholisch sfeertje en een anticlimax terwijl dit nummer zowaar het eerste euforische RR nummer is en continue een melodie heeft in de climax. Ik vind hem erg vet, subtiele pitchkicks en een toffe melodie. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij persoonlijk is RR altijd te zwaar, komt misschien omdat hij 9/10 afsluit op de feesten waar ik hem tegenkom en dan heb ik echt geen kracht meer ;).

Deze plaat kan ik dus juist ontzettend waarderen en lijkt me live heerlijk :yay:
Desalniettemin kijk ik erg uit naar het album :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 23:10 
 
Hardtraxx Veteran

Jammer dat de kicks niet goed doorkomen, verder leuk plaatje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 23:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hij blijft maar tracks gooien, behalve diegene die ik nou juist wil horen. Brutal 3.0! Joey, kom nou.... :$ :$ :$ :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 00:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een lekker nummer :yay: , kicks komen idd minder hard door maar dat maakt hem zeker niet minder. Melodie is echt lekker :loving: , zit minder duistere sfeer in als normaal bij RR wat ook helemaal niet erg is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 00:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere melodie en een vet sfeertje! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 02:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als ik ze apart beoordeel kan ik hem wel hebben. ik vind hem eigenlijk te vriendelijk voor radical... maarja
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 09:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Saaaaaaaaaaai
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 09:32 
 
Hardtraxx Veteran

Albumopvulling...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 09:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

doet me meteen denken aan Accumulated Filth, kick (lijkt?) een beetje te zwak, voor de rest best een heel lekker nummer! Als dit de 'ondergrens' van z'n album gaat worden dan moet dat wel een meer dan prima album worden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 09:44 
 

Slappe hap. Niets doet mij willen bewegen op deze track. Slecht dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 11:21 
 
Hardtraxx Elite

iMark schreef:
Albumopvulling...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 11:43 
 
Hardtraxx Veteran

Wat heerlijk. Helemaal niks mis mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 14:04 
 
Hardtraxx Elite

JVDM schreef:
Wat heerlijk. Helemaal niks mis mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 14:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Hoezo lijkt deze zoveel op AF? AF heeft een heel melancholisch sfeertje en een anticlimax terwijl dit nummer zowaar het eerste euforische RR nummer is en continue een melodie heeft in de climax. Ik vind hem erg vet, subtiele pitchkicks en een toffe melodie. :D


Helemaal wat hierboven staat, vind het een erg vet nummer :thumbsup:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks