Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind hem ook wel redelijk, helaas komen de kicks niet goed door (zoals hierboven al aangegeven), maar het lijkt mij ook voornamelijk:
Millard Fillmore schreef:
iMark schreef:
Albumopvulling...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 17:22 
 
Hardtraxxer

Dit is wel heel matig zeg..

iMark schreef:
Albumopvulling...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Hoezo lijkt deze zoveel op AF? AF heeft een heel melancholisch sfeertje en een anticlimax terwijl dit nummer zowaar het eerste euforische RR nummer is en continue een melodie heeft in de climax. Ik vind hem erg vet, subtiele pitchkicks en een toffe melodie. :D

Hier ben ik het mee eens, de kicks hadden echter wel nog wat krachtiger gekund vind ik. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met andere sounds was deze plaat veel beter tot zn recht gekomen. Nu doet hij onder voor Accumulated Filth. Als er totaal andere sounds waren gebruikt was dit een lekker melodieuze plaat kunnen worden. Beetje een gemiste kans. Outro is wel heel dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt inderdaad wel heeel erg veel op Accumulated Filth (synth, opbouw naar de climax is hetzelfde), maar daar is niks mis mee. Verder een leuk plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 21:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuke plaat maar meer ook niet, kick & synth nagenoeg hetzelfde als AF.
Kick vind ik net als bij AF tegenvallen, nee ik denk dat ik deze snel vergeten ben na het album.

Geef mij maar platen als Rulers, God's child en Brutal 3.0 enz. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee deze doet me helaas niks, beetje saai. Kicks komen ook totaal niet door. 2e climax/mid outro is wel goed te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe vaker ik 'm luister, hoe vetter ie word. Krijg echt kippenvel van de melodie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2013 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kippevel!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk echt dat dit mijn favoriet gaat worden van dat album! :thumbsup:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks