Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 17:02 
 
Hardtraxxer

Artiest: Psyko Punkz
Track(s): Phone Prank

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aardige plaat, maar geen topper. Alleen het getril van een telefoon vond ik wat irritant worden. Het ging me iets te lang door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 17:11 
 
Hardtraxxer

Jezus wat een schijtplaat :/ Ziek irritante midintro en lelijke geforceerd duistere climax..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 17:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Psyko Punkz going duister :cool: En het klinkt nergens naar. Doei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 17:18 
 

Word dit dan gereleased met Stream Of Blood? Wel heel erg drama. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 17:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vind er niet veel aan ben benieuwd hoe hij vanavond klinkt ze zullen hem vast draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 17:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waar de fuck zijn nummers als Pull Ya Strings, Left With The Wrong, Psyko Soldier en After MF?

laatste releases van Psyko Punkz zijn om te huilen, vanavond tijdens hun setje maar ff powernapje doen voor Zatox en B-Front :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 17:23 
 
Hardtraxx Elite

hmm, vind hem opzich wel gaan, maar al die telefoon geluiden word ik zwaar door geïrriteerd :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 17:35 
 
Hardtraxx Veteran

Op het eerste gehoor wat leegjes... Moet er waarschijnlijk even aan wennen zoals bij het Kleimeks anthem
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 17:44 
 
Hardtraxxer

Wat een verschrikkelijke break. Alle artiesten van DWX worden met de dag slechter imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 17:57 
 
Hardtraxxer

Wat een schijtplaat! Had gehoopt op een plaatje om naar uit te kijken vanavond
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idd erg saai
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 18:23 
 

HE-Fan schreef:
Idd erg saai
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poe, als ik naar Qlimax ging zou ik tijdens Psyko Punkz een uur op de wc zitten zeg, wat een vervelende plaat dit.. :thumbdown: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Poe, als ik naar Qlimax ging zou ik tijdens Psyko Punkz een uur op de wc zitten zeg, wat een vervelende plaat dit.. :thumbdown: xd

Hahaha indd, word janken tijdens die set vanavond.. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 18:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Saaie melodie, kut break, weinig drive...

Ook 't idee achter de track is maar slapjes...
1 van hun slechtste platen in tijden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 18:51 
 

Denk dat er veel van jullie die Qlimax gaan vanavond toch wel als een gek staan te pistolen en te springen op de Psyko Punkz. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 18:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze plaat is net zo irritant als de wachttijden bij het bellen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 19:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Saaie plaat. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 19:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dit doet me echt niets, hebben ze geen inspiratie meer ofzo? :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 19:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wat een boutplaat :huh: niets aan!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 19:52 
 
Hardtraxx Addict

Godzijdank zien de mensen op Youtube ook wat voor een meuk dit is. Dan weet je dat een plaat écht erg is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 20:05 
 
Hardtraxx Veteran

Melodie vind ik best leuk eigenlijk, maar er had veel meer ingezeten en dat is helaas niet benut. :) Maarja, het is en blijft DWX dus mijn verwachtingen waren sowieso niet hoog...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 20:16 
 
Hardtraxxer

saaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 20:52 
 
Hardtraxx Addict

Kwisniks schreef:
Godzijdank zien de mensen op Youtube ook wat voor een meuk dit is. Dan weet je dat een plaat écht erg is.

Haha precies wat ik ook dacht xd
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks