Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 13:29 
 
Hardtraxx Newbie

Dit is echt een boutplaat. Zelfs op qlimax kon ik hem niet waarderen.

Geef mij maar liever de oude style van pp. Zelfs buitenlanders op het feest vonden hem niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 15:27 
 
Hardtraxx Newbie

neinnnnnn man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 19:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nee, dit klinkt echt voor geen meter. En die kicks missen kracht zeg... sjezus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 19:49 
 
Hardtraxx Veteran

Psyko Prankz zijn echt kut de laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Psyko Prankz zijn echt kut de laatste 2 jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HE-Fan schreef:
Qlown schreef:
Psyko Prankz zijn echt altijd kut geweest op een aantal tracks na die op 1 hand te tellen zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 23:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ben geen fan van psyko punkz alleen raise your hands vond ik te pruimen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nee dit vind ik niet wat, erg matig van PP de laatste tijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 11:08 
 
Hardtraxx Veteran

Okeeeee, deze gaat in het rijtje Wake Up/Fuck You Up
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 11:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HE-Fan schreef:
Qlown schreef:
Psyko Prankz zijn echt kut de laatste 2 jaar


Dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het best een leuk plaatje :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 17:42 
 
Hardtraxx Elite

Vincent_ schreef:
Saaie melodie, kut break, weinig drive...

Ook 't idee achter de track is maar slapjes...
1 van hun slechtste platen in tijden!

Niets aan toe te voegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 20:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
HE-Fan schreef:
Qlown schreef:
Psyko Prankz zijn echt altijd kut geweest op een aantal tracks na die op 1 hand te tellen zijn

Echt exact dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 21:10 
 
Hardtraxx Addict

Ik vind het gewoon een fijne track. :thumbup: Niks mis mee, ik vind dat ze wel leuke dingen uitbrengen de laatste tijd. Qlimax anthem etc. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 18:35 
 
Hardtraxx Elite

Release is bekend!

hardstyle-releases/psyko-punkz-stream-of-blood-ep-dwx118-t31630.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 19:24 
 
Hardtraxx Veteran

jambekkie schreef:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks