Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 20:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Artiest: Psyko Punkz

Track(s): Psyko Punkz - ???

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 20:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

klinkt zeer goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 20:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

zelf vind ik het een slecht nummer, viel me vies tegen gister live.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 20:31 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Psyko Punkz zijn sowieso mijn helden van 2010
:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 20:46 
 
Hardtraxx Addict

Andere vocal stem dan normaal! :thumbsup:
Das al een hele vooruitgang. Plaatje klinkt leuk,
maar waarom denk ik dat ik naar DBSTF zit te luisteren
tijdens de climax van de plaat en heb ik het idee
dat ik dit nummer al ken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 21:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Komen die setjes nog uit trouwens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
Komen die setjes nog uit trouwens?

Vraag ik me ook af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 21:48 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt weer standaard psyko punkz... Andere vocals gebruikt dit keer.. Maar kick en synth zijn gewoon weer hetzelfde als altijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is de naam al bekend dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verschrikkelijk. Vond hun climax melodietjes eigenlijk altijd wat aan de saaie kant, maar de mid intro's wel aardig pakkend. Dit is nu gewoon de 10e track ofzo met zo'n random gevoelloos kutmelodietje waar je geen kut mee kunt behalve een beetje heen en weer wiebelen en mss een beetje met je vingers meetikken ofzo. Wel jammer, want vond de laatste release toch best aardig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 15:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

kvon deze erg tegenvallen op Qountdown
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Verschrikkelijk. Vond hun climax melodietjes eigenlijk altijd wat aan de saaie kant, maar de mid intro's wel aardig pakkend. Dit is nu gewoon de 10e track ofzo met zo'n random gevoelloos kutmelodietje waar je geen kut mee kunt behalve een beetje heen en weer wiebelen en mss een beetje met je vingers meetikken ofzo. Wel jammer, want vond de laatste release toch best aardig :)


Agh het maakt 90% toch niet uit toch. Staat straks gewoon weer op #1. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 16:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

vind t een heerlijk nr, lekkere vocals ook, helaas niet het 'you're not alone' stuk, heerlijke track dat!
check ook Accelarator & Radiate - Open Your Mind (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 16:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zo slecht is ie niet eigenlijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is echt de kutste melodie ever. Kom op zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 17:17 
 
Hardtraxxer

Jammer van de climax, vind het intro en de vocals eigenlijk wel gaaf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 18:12 
 
Artiest

Vindt ´m niet echt veel aan :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 18:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Is de naam al bekend dan?

Psyko Punkz - No Matter The Time

Bron: top 10 Ran-D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nee :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 16:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 19:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ja laten we youtube filmpjes gaan downloaden van zeer lage kwaliteit envervolgens de audio ervan weer uploaden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik dat dat die storing bij de intro hoorde maakte hem wel vet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 19:56 
 
Artiest
Avatar gebruiker

klinkt wel goed !
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 20:30 
 

Weer een vette track :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2011 15:18 
 
Hardtraxxer

Dakpan schreef:
PNXRMX schreef:
Verschrikkelijk. Vond hun climax melodietjes eigenlijk altijd wat aan de saaie kant, maar de mid intro's wel aardig pakkend. Dit is nu gewoon de 10e track ofzo met zo'n random gevoelloos kutmelodietje waar je geen kut mee kunt behalve een beetje heen en weer wiebelen en mss een beetje met je vingers meetikken ofzo. Wel jammer, want vond de laatste release toch best aardig :)


Agh het maakt 90% toch niet uit toch. Staat straks gewoon weer op #1. :D


Klopt en jullie die hier alleen maar kunnen bashen, staan daar ook uit je dak te gaan dat 't een goed nummer is.

Zo jammer altijd.

Als die van Thera was geweest was 't hier meteen een geweldige plaat geweest.
Kansloze gezeik hier altijd
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks