Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2011 15:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Froozen schreef:
Dakpan schreef:
PNXRMX schreef:
Verschrikkelijk. Vond hun climax melodietjes eigenlijk altijd wat aan de saaie kant, maar de mid intro's wel aardig pakkend. Dit is nu gewoon de 10e track ofzo met zo'n random gevoelloos kutmelodietje waar je geen kut mee kunt behalve een beetje heen en weer wiebelen en mss een beetje met je vingers meetikken ofzo. Wel jammer, want vond de laatste release toch best aardig :)


Agh het maakt 90% toch niet uit toch. Staat straks gewoon weer op #1. :D


Klopt en jullie die hier alleen maar kunnen bashen, staan daar ook uit je dak te gaan dat 't een goed nummer is.

Zo jammer altijd.

Als die van Thera was geweest was 't hier meteen een geweldige plaat geweest.
Kansloze gezeik hier altijd


Gast, kijk es boven je :/ Staan genoeg reacties van mensen die hem wel geweldig vinden. Zijn nu eenmaal mensen die dit niks vinden (en in dit geval het nog onderbouwen ook). Leer es dat er mensen zijn die een andere smaak hebben man, heeft niks met bashen te maken. En je vergelijking met Thera slaat ook nergens op, want ook niet elk nummer van hem wordt hier even goed ontvangen hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2011 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Froozen schreef:

Klopt en jullie die hier alleen maar kunnen bashen, staan daar ook uit je dak te gaan dat 't een goed nummer is.

Zo jammer altijd.

Als die van Thera was geweest was 't hier meteen een geweldige plaat geweest.
Kansloze gezeik hier altijd


Heb de track nog niet geluisterd maar als die van Thera was geweest weet ik 100% zeker dat de comments hetzelfde waren. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2011 17:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thera zal dit gelukkig nooit maken! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2011 19:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Roells schreef:
Thera zal dit gelukkig nooit maken! :)

Nou hoezee, ieder maakt zijn eigen ding....
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2011 20:07 
 

Roells schreef:
Thera zal dit gelukkig nooit maken! :)

DJ Joopie de Plaatjesdraaier ook niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2011 20:36 
 
Hardtraxxer

Jolle schreef:
Froozen schreef:

Klopt en jullie die hier alleen maar kunnen bashen, staan daar ook uit je dak te gaan dat 't een goed nummer is.

Zo jammer altijd.

Als die van Thera was geweest was 't hier meteen een geweldige plaat geweest.
Kansloze gezeik hier altijd


Heb de track nog niet geluisterd maar als die van Thera was geweest weet ik 100% zeker dat de comments hetzelfde waren. :yes:


Ik weet wel heel zeker dat dan 95% lovend was geweest.

En ik doel niet alleen op Psyko Punkz, maar ook andere dj's die hier door 90% wordt afgezeken.

@ Roells

Idd gelukkig niet, anders krijg je die idioot dadelijk met zijn hard trance platen nog meer te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2011 20:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Froozen schreef:
Jolle schreef:
Froozen schreef:

Klopt en jullie die hier alleen maar kunnen bashen, staan daar ook uit je dak te gaan dat 't een goed nummer is.

Zo jammer altijd.

Als die van Thera was geweest was 't hier meteen een geweldige plaat geweest.
Kansloze gezeik hier altijd


Heb de track nog niet geluisterd maar als die van Thera was geweest weet ik 100% zeker dat de comments hetzelfde waren. :yes:


Ik weet wel heel zeker dat dan 95% lovend was geweest.

En ik doel niet alleen op Psyko Punkz, maar ook andere dj's die hier door 90% wordt afgezeken.

@ Roells

Idd gelukkig niet, anders krijg je die idioot dadelijk met zijn hard trance platen nog meer te zien.

Ik weet niet waar je mee bezig bent maar het uitschelden van personen is verboden op Hardtraxx. En Thera zelf is ook lid dus dit zal des te minder op prijs worden gesteld. Maar goed, we dwalen af. (Sorry van mijn kant bij deze..)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2011 21:00 
 

Als hij Thera een idioot vind, dan vind ie dat
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2011 21:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Froozen heeft t uitgevonden, dat is inmiddels duidelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2011 21:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

vocals trouwens afgeleid van ATB - You're Not Alone?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2011 21:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind deze plaat niet slecht maar het is ook niet een van m'n favorieten. Intro is wel leuk maar niet echt bijzonder en de climax heeft een melodie die me niet echt kan aanspreken. Laat ik het zo zeggen: ik heb betere platen van Psyko Punkz gehoord ;) . Wel goed dat ze trouwens eens wat andere vocals gebruiken :thumbup: . Misschien moet ik hem nog maar eens in HQ horen wellicht dat hij dan beter klinkt :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2011 23:38 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Eh? Waarom word ik hierin betrokken ? :-S

en n idioot mag iemand mij best vinden hoor haha. Als je mn muziek nix vindt en je ziet me dan ook nog als n gek losgaan, dan is die mening op zich best logisch xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2011 23:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Eh? Waarom word ik hierin betrokken ? :-S

en n idioot mag iemand mij best vinden hoor haha. Als je mn muziek nix vindt en je ziet me dan ook nog als n gek losgaan, dan is die mening op zich best logisch xD

Het gaat er bij Froozen om dat iedereen (op HT) altijd maar loopt te klagen over de Psyko Punkz en andere bekende DJ's/producers uit de hedendaagse scene. En dat daarentegen de wat populairdere DJ's/producers onder het Hardtraxx volk nooit eens gebashed worden. Om vergelijkingsmateriaal te zoeken wordt jouw naam dus genoemd (willekeurig iemand gekozen, geen persoonlijke aanval dus.. :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2011 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zullen we het eens over de track gaan hebben? Lijkt me beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2011 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom heet dit ding Psyko Punkz - ???? ? Als het nog niet bekend is moet ie toch in het onbekende tracks topic staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2011 16:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nou ik had er eerst een naam bij staan, maar toen zij iemand anders weer een andere naam. Dus heb ik er maar ?????? neergezet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 20:01 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Normaal geen fan om oude tracks op te rakelen, maar vraag me tog af wat hiermee is gebeurd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 00:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Afgeschreven denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 14:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 15:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Roells schreef:
Thera zal dit gelukkig nooit maken! :)

DJ Joopie de Plaatjesdraaier ook niet

DJ Joopie de Plaatjesdraaier hahahahahahaha :lol:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks