Jolle schreef:
Froozen schreef:
Klopt en jullie die hier alleen maar kunnen bashen, staan daar ook uit je dak te gaan dat 't een goed nummer is.
Zo jammer altijd.
Als die van Thera was geweest was 't hier meteen een geweldige plaat geweest.
Kansloze gezeik hier altijd
Heb de track nog niet geluisterd maar als die van Thera was geweest weet ik 100% zeker dat de comments hetzelfde waren.

Ik weet wel heel zeker dat dan 95% lovend was geweest.
En ik doel niet alleen op Psyko Punkz, maar ook andere dj's die hier door 90% wordt afgezeken.
@ Roells
Idd gelukkig niet, anders krijg je
die idioot dadelijk met zijn hard trance platen nog meer te zien.
Ik weet niet waar je mee bezig bent maar het uitschelden van personen is verboden op Hardtraxx. En Thera zelf is ook lid dus dit zal des te minder op prijs worden gesteld. Maar goed, we dwalen af. (Sorry van mijn kant bij deze..)