Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 14:17 
 
Hardtraxxer

Artiest: Psyko Punkz

Track(s): Elektro

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 14:36 
 
Hardtraxx Addict

Vind deze toch best vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 14:36 
 

De oude versie hiervan is vorig jaar met XXlerator sint psyko punkz liveset gedraaid.
Kan zo ff snel het filmpje niet vinden.

Enige Psyko Punkz plaat die me weet te boeien. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 15:01 
 
Hardtraxx Veteran

Zeker niet vervelend om naar te luisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 15:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekkere plaat! Climax is echt wel slap :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 16:31 
 
Hardtraxx Elite

Dit is echt heel top! Lekkere sounds! Vond deze al opvallen toen ik hem hoorde, maar nu ik hem terugluister klinkt ie nog beter! Makes me happy :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gemist gisteren! Leuk plaatje en zeker beter dan die andere twee nieuwe platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 17:36 
 

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 18:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

lekker :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk weer lekker plaatje van Psyko Punkz naar mijn mening! Een keer niet van die nare vocals en melodietjes. Helemaal prima dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 14:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

vind er vrij weinig aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 14:11 
 
Hardtraxx Newbie

lekker plaatje heeft wel iets weg van de nieuwe noisecontrollers nummers
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 17:11 
 
Hardtraxx Veteran

Vet! Leuke anti.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 19:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Intro is wel leuk, niks speciaals. Die anti is wel leuk gedaan, maar klinkt veel te leeg. Het is niet echt een anti waar kracht achter zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 23:02 
 
Hardtraxxer

leuke plaat, climax na de anti is aleen beetje kort vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 23:31 
 

Fijn plaatje hey!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit klinkt dan wel weer best ok :) leuke anti-climax!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 23:37 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker plaatje dit hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik volg hun niet meer, deze plaat is al een stuk origineler dan al die andere nieuwe en bestaande platen. Waarom dan bij deze wel, en de rest niet? Ik ben bij hun echt de weg kwijt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sinds tijden weer een hele dikke track van de Psyko Punkz. Ik vind de sounds origineel en vet en de melodie vind ik echt heel dik! Ook eindelijk geen 'motherfuckeerrr' etc. vocalen. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerlijk gezegd wou ik deze overslaan, maar ik besloot toch maar eens te luisteren. Verassend goed :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 20:29 
 
Hardtraxx Elite

Best een lekkere track eigenlijk, had ik niet verwacht van de psyko punkz na hun afgelopen release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind hem erg leuk, weer iets fatsoenlijks van PP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 01:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Het enige wat ze nog kunnen is anthems maken blijkbaar (in dit geval themesong), want Beyond Belief, Fate or Fortune en ook deze zijn allemaal best te doen. Raar dat al het andere wat ze uitbrengen dan pure meuk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 02:09 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Het enige wat ze nog kunnen is anthems maken blijkbaar (in dit geval themesong), want Beyond Belief, Fate or Fortune en ook deze zijn allemaal best te doen. Raar dat al het andere wat ze uitbrengen dan pure meuk is.

Precies. :thumbup:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks