Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 11:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mijn mening: ik vind 'm wel lekker! Leuke anticlimax. En de kicks pitchen niet te hoog in de climax. :) Eindelijk weer eens iets leuks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 16:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekkere drive in de mid intro, en verder wel leuke plaat, niet verwacht van de Psyko Punkz
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 21:42 
 
Hardtraxxer

Vind het jammer dat ze die eerste sounds niet echt door de hele mid-intro zit, heerlijk energiek. Deze doet me ook veel meer dan de andere crap die ze de laatste tijd hebben uitgebracht.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks