Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Psyko Punkz

Track(s): Back Again (B-Front & Frequencerz Remix)

Sample/video:



@01:18

Bron:
B2S
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 10:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze is dik ja, maar is niet TBA2 anders zou ik dat wel gehoord hebben :love:. die tba2 is een en al kickrolls :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker :D ! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 11:34 
 
Hardtraxxer

Ook fijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 11:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nu al lekker :woot: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 12:05 
 
Hardtraxx Veteran

Vetttt! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 12:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sample is nog te kort om te kunnen oordelen. Ik wacht op een langere preview.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk, stevige kicks en een sterke melodie. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Sample is nog te kort om te kunnen oordelen. Ik wacht op een langere preview.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 09:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Leuke track op zich maar voegt als Anthem helemaal niks toe qua gevoel. Beetje hetzelfde verhaal als het Qlimax Anthem van G4H, alleen is deze plaat imo beter omdat hij nog enig zins een melodie heeft, ook al is deze wat simpel. Maar dat maakt de plaat op zich wel sterk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 09:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind deze toch wel heel wat sterker dan dat niet-te-volgen Qlimax anthem dat eigenlijk maar voor dat halfuurtje Gunz gemaakt was. Beetje toffe vocals erin en een prima plaat voor in de loudness.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 11:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Vind deze toch wel heel wat sterker dan dat niet-te-volgen Qlimax anthem dat eigenlijk maar voor dat halfuurtje Gunz gemaakt was. Beetje toffe vocals erin en een prima plaat voor in de loudness.

Waarom vocals om het een prima plaat voor Loudness te maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 14:49 
 
Hardtraxx Veteran

Loudness Stage?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 15:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ja, ik kan er niks aan doen. Maar ik vind dit kleine stukje nu al weer zo geweldig klinken. Wat hou ik toch van B-Front z'n stijl :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 15:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
lekkere plaat! ik vind het wel een goed idee om remixes te maken van het anthem. zouden ze bij elke stage moeten doen, maar ja of dat een succes wordt is een ander verhaal ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 15:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Sample is nog te kort om te kunnen oordelen. Ik wacht op een langere preview.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 22:14 
 
Hardtraxxer




@31:23 een langere versie van de remix :)

Klinkt nog vrij aardig maar mist voor mij misschien net dat tikkeltje om echt een topplaat te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 22:40 
 
Hardtraxxer


Dikke plaat dit! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 00:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jamie-fct schreef:

Dikke plaat dit! :thumbsup:


Vet nummertje hoor, alleen meer ook niet ;) heeft niks speciaals waardoor het echt een dik nummer word :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lekker nummer,
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 12:29 
 
Hardtraxx Addict

Gruwelijke plaat, doet mij denken aan Sleepwalker en dat vind ik persoonlijk een van B-Front's sterkste platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 20:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kwisniks schreef:
Gruwelijke plaat, doet mij denken aan Sleepwalker en dat vind ik persoonlijk een van B-Front's sterkste platen.


vond ik ook al, vooral die melo
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2e climax + kickrolls, heerlijke halen in die synth! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 22:56 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker



@30.48
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 22:58 
 
Hardtraxx Veteran

MichelFraneker schreef:


@30.48

Goed man
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks